SaMn

Alla inlägg under juni 2010

Av samn - 25 juni 2010 01:24

Hej!

Jag är trött

Har beslutsångest

Ångest för missade en hel soldag idag

Nervös för operation

Och galen på min feber



Idag jobbat, full rulle hela dan, Hem till Cristin ett litet tag på kvällen där massa folk var.

Upp imorn tidigt och jobba, försöka hinna med att sola. Och bestämma sig vad man ska göra mot kvällen & natten, lutar mot Västerås, men vill verkligen hem sen. men inte lätt när man är under 18 och körkortslös.

Och helelr inte så frestande när alla andra dricker i mängder medn man inte får ta en ända klunk! detta suger


Nu ska jag lägga mig under täcket grubbla om imorgon och kolla på hem till midgård. Sov gott

Av samn - 22 juni 2010 22:58

Har vart en kanondag!

med mycket sol bad melon och fotboll!

Michaela kom över och vi låg på bryggan hela dan, vart alltså ingen paintball.

träffa dessutom med mina "kusiner" för första gången idag, på bad och fotboll as KUL!

Riktiga kanon killar.

Nu ska jag borsta ut mitt blöta hår och dra på mig kläder och sticka till Viktor och Fredrik!

Sola lungt!

/Samn

Av samn - 22 juni 2010 03:15

Kom typ precis hem från Viktor & Fredrik.

Jag var overligt trött förut redan vid nio, men det är absolut inget emot vad jag är nu.

Får kolla imorn vad jag skriver nu, vilket jag inte har någon aning om nu på grund av tröttheten så att säga hehe.


Kvällen/natten var iallafalla toppenla.

Bara älskar när allt klaffar och man bara skrattar skrattar och skrattar! och tillslut vet man inte ens om vad?

Verkliga personer finns det inte gott om längre tyvärr, darför får man hålla hårt om dom som finns! remember it and learn it!


Har blivit uppmanad till en paintball (match) imorn, så ska försöka få med Michaela!

Får se om det känns lika rätt imorn som det gör nu, jag tvivlar ärligt talat på det! ha ha.


Kvällens ehm låt-



Nu ska jag kolla på en film, så jag kan bli ännu lite tröttare .  Natti natti

Av samn - 21 juni 2010 22:18

Känns som det vart en väldigt lång dag.

Övningskörde en timme

Jobba och tog en lunch med Sara

Hade skit kul

jobba

Vänta vänta & vänta

Ätit ovanligt dyr sushi från en galet tjurg kärring

Jagat kanada gäss

Tagit ett låångt bad

En powernap hann jag med också


Och nu?

Grannen ringde precis och dom är nyss hemma från sjön med fångst.

Så nu blir det Försöka borsta ut det lokiga ruffsiga blöta håret dra på mg lite kläder och bege sig av till dom på grillad aborre mummms!


Imorn blir det solning,  och kanske lite bad vem vet? Med Michaela, hoppas på Sol och Blåå himmel!


/Samn

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards