SaMn

Alla inlägg under november 2010

Av samn - 29 november 2010 23:05

Bara jag som tycker den här låten är lite konstigt bra nästan på nått sätt liksom?


Iallafall, är fortfarande inte helt party riktigt än, när jag pratar låter det som om jag inte skulle ha någon näsa alls överhuvudtaget liksom, och jag vet inte hur många pappersrullar jag gjort slut på. mitt huvud värker lite granna.

Men nu är det nästan färdig packat för jag är fast och bestämd om att jag ska orka åka, att man alltid ska ta med sig så överdrivet mycket? vad är grejen med det liksom?

Imorn blir det skolan en sväng , förhoppningsvis!


Nu ska jag träffa min bror han ska hjälpa mig med en grej, Sen blir det helt klart sängen, imorn ska jag va stört frisk!


ya ciao , gå och sug av en högtryckstvätt!


  


Av samn - 28 november 2010 15:44

Vart ute och lekt i snön med små pojkarna idag, och lärt dom lite snowboard bland annat.

Senare ikväll kommer Michaela över, vi ska mysa med massa film chips och kanske sätter vi oss i bubbelpoolen ett litet tag? aa förmodligen va.

Nu ska jag börja tvätta och packa lite inför Onsdag innan hon dyker upp.


åh vad härlig vintern kan va ändå va



Visste inte vad för någon bild jag skulle dra upp,

så det får bli en på min fina vän Michaela.

  

Av samn - 27 november 2010 23:38

Har spenderat dom närmaste timmarna i bubbelpoolen och lite massage. Är som en ny människa!

Konstigt nog känner jag mig friskare, a lite iaf , för till onsdag måste jag va pigg och glad för då drar nämligen jag. och till dess ska jag inte anstränga mig för mycket,eller snarare inte alls. eftersom jag nämligen igår börja känna mig lite sjuk. men det går icke för sig

Men nu ska jag inte prata om något så tråkigt som sjuka!

eller nu ska jag nog inte prata om något alls faktiskt.

ska avsluta kvällen med en liten face peeling och hårinpakning ännu mera te och ännu mera sömn.

Och en sak är säker att jag kommer  tillbringa mina närmaste helger i bubbelpoolen. a förutom nästa helg då, 

Vad gör ni ikväll då? är ni fulla?


Bubbla dig smal finns det något som heter nu, du tappar tydligen flera kilo på några timmar Eller?

Insåg just att jag inte har någon bild på den.. hm mysko


Av samn - 25 november 2010 21:37

Känner att jag bara skulle vilja ta en paus från allt, kan man göra det? Får man gör det?

Skönt att man än så länge fortfarande har jullov iaf,  då ska jag göra så mycket jag bara kan fast inte på hemma plan, utan bort bort bort vill jag från alla folk, människor och framförallt alla idioter. Spelar ingen roll om jag ligger på en sandstrand med massa goa drinkar eller ligger själv i en snödriva och fryser ihjäl, för bort ska jag utan telefon och allt annat som tillhör den sociala delen.

alla är så jävla dumma i huvudet


Av samn - 25 november 2010 08:32

Vad skönt det var med lite sov morgon.

Har sovit sen klockan 5 igår till halv 7 idag.

Fast skulle hellre vilat legat kvar ett litet litet tag kvar i sängen, eller sluppit gått utanför dörren idag.. bara myst in mig i en varm filt och en kopp te och massa filmer.

nu ska jag kila iväg till bussen, burr!

eller fan också, måste ut och skotta trappen först , annrs kommer jag inte ner.


Hoppas dagen inte blir lika kall som den ser ut

Av samn - 21 november 2010 19:18

Sitter här lyssnar på sjukt dålig musik och har en alldeles bubblande lycklig känsla i hela kroppen.

Om jag vet varför?

Absolut!

Eller åtminstone tror jag det.

När jag fick reda på att det "aldrig" mer skulle bli något sälen bröt jag ihop och tänkte att vintern kommer suga häst balle. haha typ

Men jag tror ändå att det här kommer bli en jävligt bra vinter.

Trots att jag nyss flyttat upp till eget och har det riktigt gött hemma, så är det förbannat tråkigt! jag måste bort ochja åka bort helt enkelt liksom.

Nu nästa vecka drar jag iväg till Idre en vecka på skidlärarutbildningen.

 Och sen åker jag utomlands över nyår, ganska snart efter det åker jag och Cristin upp till Åre för att få våra timmar praktik i backen. Och efter det kommer jag börja ha praktik Onsdag,Torsdag,Fredag än vet jag inte var, det visar sig om jag orkar pendla varje vecka eller inte, och sen åker jag till Idre igen, om det blir en semester eller praktik kurs då, det visar sig. Och yttligare Sälen en gång, förhoppningsvis.

Vilket jag inte tror jag hade gjort allt detta om vi haft kvar lägenheten i sälen,och det här låter grymt mycket mer spänning om du frågar mig.

Nu känns det för jävla bra!

Och att jag dessutom emellan allt det fyller 18 gör ju hela saken så mycket bättre också. Vilket med det gör det enklare att påbörja ett projekt som jag och min far tänkt på ett tag. Ojojoj vad hemlighetsfull jag är

      det två bästa ur en värld

Av samn - 21 november 2010 16:54

    Helgen har varit bra och mysig. Men kan knappt fatta att den är över redan?

Ska snart slänga i mig någon mat, sen sova hade jag tänkt. Jag och Patricia sov inte förrän sju imorse.

Av samn - 18 november 2010 20:28

   Är det verkligen meningen att linsen ska synas så mycket? Har inte tänkt på det förrän nu, och dessutom syns inte den gröna texten som står på dom också. "ok"

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards