SaMn

Alla inlägg under december 2010

Av samn - 30 december 2010 12:50

  


Dagen innan nyår. vad är planena idag då?

Ut och åka skridskor med små pojkarna, Underbart

Av samn - 30 december 2010 04:30

Japp då var man tillbaka in i den sociala världen igen.

Min dator har nämligen nyss haft ett virus. En gång då det gick att ta bort det genom att felsöka datorn bara och systemåterställa den. Men då fick antagligen vi inte bort hela så för för några dagar kom det tillbaka igen, uppgraderat. det vill säga att datorn var helt orörbar, men efter ex antal timmar här ikväll har jag och min bror lyckats övervinna stools.

så känner mig en aning stolt över inte bara mig själv utan först och främst av min bror.

Hann ha några stycken utbrott på dom här dagarna, och jag tror att nästan hela strängnäs hör hört hur förbannad och irriterad jag är på alla äckliga data nördar som försöker och tror att dom ska tjäna pengar på budget virus. med en aning ironi och damp.

Vart galen när jag trodde att alla mina saker skulle vara puts väck för evigt.

Jamen det här låter väldigt intressant va. Helvete vad godnatt det är nu så Godnatt

Av samn - 25 december 2010 00:13

Jag har haft en asbsolut underbar julafton! hoppas ni också har haft det. alla är propp mätta efter all mat och alla blev nöjda för sina julklappar trots att tomten tappa skägget, men det gjorde kanske inte så mycket ändå?

Nu övergår juldagen i beslutsångest, jag har ingen aning om jag ska köpa en Iphone för mina julklappspengar, eller om jag ska köpa en massa kläder fixa håret och gå på spa, köpa en ny dator? eller om jag ska spara pengarna till något behövligt..

Jag och min släkt har resonerat här ikväll att jag ska spara pengarna till efter min födelsedag som är om 2 drygt veckor, det kan finnas något i kikaren där har jag tänkt, men jag vet fortfarande inte.. vad tror ni?

Några sämre bilder från idag.

   

Jag spiller såklart ut mitt glas på bordet.

  Tomtenissarna

  

En lite små gring Aina

Av samn - 24 december 2010 14:23

Jag tycker inte om att säga god jul, känns redan som alla andra har hunnit få ur det budskapet, tror till och med att man förstår budskapet och eller hör orden innan någon ens har öppnat munnen för att bara säga god jul.

Därför önskar jag er alla en trevlig och mysig dag istället.

Trevlig dag på er allihop!


     

Av samn - 23 december 2010 18:22

Hunnit med mycket idag, varit iväg på julbord,fixat dom sista julklapparna, julstädat , bakat lagat mat till imorn busat med pojkarna och lill tjejen.

Och imorgon är det Julafton, lill tjejens första jul och det ska firas stort!

    

    

Av samn - 22 december 2010 22:49

   

                            

En bildbomb från imorse när kameran äntligen åkte fram!


           

hahahahah



h  

och pojkarna behövde en ny profilbild på facebook och julkort till familjen, klart man ställer upp liksom?



Nu ska jag sova för imorn ska jag upp tidigt och dra iväg till stockholm på mitt fjärde julbord för iår.

Godnatt

Av samn - 22 december 2010 12:09

Sitter inlindad i tre filtar och äter min andra frukost idag.

Ska snart hoppa in i duschen och fixa mig lite, skulle egentligen inte vilja gå utanför dörren idag, det är så fruktansvärt kallt!

Men ska på jullunch med bc och sen måste jag köpa dom sista julklapparna, och sola

Snart är det Jul jul jul jul jul!

  

Av samn - 21 december 2010 18:34

Har haft en skit kul dag. 

Vi vann överlägset, eller ja kanske inte riktigt, vann i allafall biobiljetter för enda tjejlaget. huvudsaken var att vi hade kul, och det tror jag vi alla kan hålla med om att vi hade.

   Inte alls en bra bild men den bjuder vi på

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards