SaMn

Alla inlägg under juli 2010

Av samn - 30 juli 2010 22:54

Nu håller jag inte upp ögonen längre.

Så har bestämt mig att inte trotsa emot längre och faktiskt gå och lägga mig.

Ska ändå upp tidigt imorn och dra iväg till Enköping.

Ska bara hoppa in i en snabb dusch först och lyssna på min nya låt.

   Jag &Sara ,  Bild från midsommar

Av samn - 30 juli 2010 14:28

Precis kommit hem.

Skjutsat hem Patricia, och vart iväg och handlat lite med mamma.

Har precis startat en tvättmaskin och diskmaskin,

Nu är jag helt slut, sitter i soffan och fäller några tårar över min laptop som är trasig.

Nu skulle jag kunna döda för att se en av mina älskade filmer som ligger på den.

Jag skulle ju ha lämnat in datan idag ju..

Men, ska inte deppa längre ska lägga mig och ta en powernap så jag kan bli pigg och glad sen. Jag har inte riktigt fått tillräckligt med sömn känner jag.

Hörs efter jag kan styra mina känslor.

Godnatt ett tag

Av samn - 29 juli 2010 23:47

Idag ringde en trevlig liten pingla till mig vid klockan halv tre.

Hon väckte mig då.

Efter nattens jävla åskväder sov jag inte förren vid sex imorse.

Hon bestämde sig i allafall för att komma ut hit till landet denna tråkiga regndag.

Vi har pratat deep girls talk.

Kört bil.

Badat.

Och ätit massa popcorn och kollat film.

Nu lever natten vidare här ute på landbyggden med Patricia.

Hörs imorgon!


Av samn - 29 juli 2010 00:30

Jag känner mina vingar har brutit i dina händer

jag känner dom outtalade orden inuti och de drar mig under

Och jag skulle ge dig allt du vill, men vet du var allt jag ville och alla mina drömmar faller ner

Genomsökningen runt, runt

Någon rädda mig låt dina varma händer bryta rakt igenom

rädda mig jag bryr mig inte hur du gör det bara du stannar

Kom jag har väntat på dig, jag ser hur världen har lagt sig i ditt hjärta

Jag känner vågorna, kraschen inne och de drog mig under

Jag vill ge dig allt du vill men vet du vad allt jag ville och alla mina drömmar har fallit ner Genomsökningen runt och runt och runt igen.

Av samn - 29 juli 2010 00:20

Nej jag har inte gått och lagt mig än, jag fastnar hela tiden.

Har suttit fastlimmad framför världens absolut sämsta serie. smallville

men har också blivit helt fast i världens underbaraste låt.

Av samn - 28 juli 2010 23:02

Alltså fan vilken jävla dag det här har vart.

okej jag vet att jag ofta klagar.

Men den här dagen har bara allt gått åt helvete, hade önskat jag bara sovit bort hela dagen i princip!

Hela dagen i sig började med att jag vaknade och egentligen bara ville ligga kvar i sängen. Men var för rädd att somna om och drömma vidare. skämt å sido

Så bestämde mig för att gå jag upp istället, vilket jag önskar nu så här på efterhand att jag inte hade gjort.

Bäddade sängen som lilla pedanta jag alltid gör, gick till kylskåpet för att äta någon frukost ni vet.

Till min stora förvåning var hela kylen full med jucie.

Kul, ställde mig och tömde ut allt och torkade upp.

Min data gick också sönder, inget ovanligt, börjar tappa räkningen på hur många gånger den faktiskt har gått sönder på bara 3 år..

När dagen bara börjar med dom två sakerna och sen kan det fortsätta med att det helt enkelt bara inte finns något bröd eller liknande.

Då spricker hela dan

Sen har allt fallit efter på led, småsaker visst kalla det de.

Men många små saker blir stora, och tillslut tappar man orken.

Och dessutom lite småfebrig och inte helt kry. Dagen började med många tårar, och slutade också i många tårar.

Så just nu sitter jag vid en dator med tangentbord mus och en ful stor skarm som inte ens sitter ihop med själva datan. och dessutom massa sladdar över hela golvet..

Jag hatar det, jag vill ha min laptop med mina saker på.

Darför skriver jag så dåligt som jag gör nu.

Darför är jag så off som jag är nu.


Nu ska jag ut och ta en nattcigg sen sova.

Ska upp tidigt imorn och åka till södertälje, om jag nu mår bättre än nu det vill säga.

Måste åka in med min laptop imorgon alltså. 

Annars tar jag livet av mig. Annars får ni räkna med stela inlägg tills datan är tillbaka igen.


Hoppas på en definitivt mycket bättre dag imorn.

Ta hand om er!

Av samn - 28 juli 2010 11:00

1. Le

2. Lyssna

3. Var posetiv

4. Ge aldrig upp

5. Var inte långsint

6. Var alltid dig själv

7. Hata inte i onödan

8. Lev så länge du kan

9. Lova inte för mycket

10. Tro inte på allt du hör

11. Ge alltid en andra chans

12. Ta vara på livets små saker

13. Döm inte folk du inte känner

14. Haka inte upp dig på småsaker

15. Var inte ledsen när du kan vara glad

16. Slösa inte bort ditt liv på att drömma

17. Ha egna åsikter men acceptera andras

18. Utnyttja stunden, den kommer aldrig igen

19. Tänk på de bra minnena istället för de dåliga

20. Det är aldrig för sent att ändra på sig om man verkligen vill det!!


Jaha, det där är ju enkla saker att tänka..lättare sagt en gjort.

Idag är det fortfarande inge bra.

Mår verkligen sämst. feber, ont i halsen helt fucking tired!

Kan också va för jag inte somna förrän fyra imorse..

Och som grydda på moset, drömde jag drömmar.

Gamla saker drogs upp igen. Pågrund av en dröm

Drömmarna river sönder en totalt!

Nu ska jag kolla på 500 days of summer och tycka synd om mig själv

Idag är inte riktigt min dag heller.





"varför gräva ner sig när man har makten att göra något posetivt av sitt liv istället?"

Av samn - 28 juli 2010 00:11

Det är konstigt hur fort tiden går efter klockan sju på kvällen..

Det är på kvällen jag nästan alltid är som aktivast.

morgontrött så det står härligt till! men kvällstrött?

nja fråga min mamma det har jag aldrig vart...

Trots att jag är sjuk.

Trots att jag är trött

Trots att..haha ja nej men

Det blir aldrig att jag går och lägger mig liksom.

Hittar alltid på massa ursäkter för mig själv, Som man gjorde när man va liten ni vet?

"pappa jag är törstig! , jag ska bara på toa! , Jag glömde borsta tänderna!"

Fast nu ser ursäkterna lite annorlunda ut, och lite längree.


Men nu ska jag springa in i dushen.

Springa in med min tandborste i munnen.

Och slutligen slutstationen.

Sängen!

Så jag är frisk imorgon, för nu känner jag febern igen..

godnatt



Jag älskar den här covern.

Har lyssnat på den i princip hela kvällen.




jag vill våga ställa mig på mina bara knän och bara våga skrika, våga sjunga, våga dansa våga va en tjej som inte bara har båda fötterna på jorden utan lite till! våga vara den halv galna tjejen som make some noise.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards