SaMn

Alla inlägg under maj 2012

Av samn - 31 maj 2012 01:54

AAAAAAAAAAAAAAAjjjjjjjjjjjj

Efter ett 12 timmars jobbpass när man väl kommit hem sådär lagom vrålhungrig. ska dricka lite vatten innan maten sitter en äcklig jävlaaaaa BÅLGETING på flaskan som man stoppar i mun med geting äcklet på! FAAAAAAAAAAAAAAAN vad ont de gör och faaaaan va svullet de är, inatt blir det ingen mat och ingen sömn heller för den delen.Det positiva i de hela kan man väl se att jag antaligen förhoppningsvis Inte är allergisk mot dem iallafall, annars hade de blivit en rolig natt på akuten. Nu ska jag roa mig med att plugga lite, sova kommer jag väl ändå inte kunna dom 3 närmaste timmarna..

Tack till Johan och Monica som hjälpte mig med geting jakt och Johans offrade tå som blev stucken också..men vi hittade den iallafall tillslut!

Av samn - 23 maj 2012 23:56

Tror jag börjar känna av de alla pratat om. Aj vad ont det gör. just nu skulle jag behöva en bra vän och några flaskor vin sitta uppe hela natten på något mysigt ställe och bara snacka snacka snacka. eller så kanske det bara behövs lite sömn? det kommer aldrig gå.AjAjAj


Det var något jag glömde säga till dig innan du vände och gick, något så viktigt att jag inte kan förstå att jag inte minns vad det var.

Det var något i luften, orden flöt ut, iväg med vinden, vad jag en sa så lyssnade du inte ett ord på vad jag sa, hur jag såg ut, hur livlös min kropp var utan dig, det ända du kunde göra var att skrika åt mig. 

Mitt enda val var att skrika tillbaka, men det gjorde jag aldrig.

Jag kunde inte göra annat än att se dig i ögonen, ta emot och försöka få in i huvudet hur patetisk en människa som du kan vara.


 

Av samn - 23 maj 2012 17:15

 

Av samn - 18 maj 2012 17:26

Min kära kusin Liza är här idag, vi har precis fixat oss snart kommer Michaela, vi ska in till stan och käka och sedan ska vi sätta oss på sju rum och kök är det nog tänkt. Får se vart kvällen leder.


 

Av samn - 11 maj 2012 01:12

Mår typ halvkasst, fortfarande lite sjuk, har hemlängtan, vad fan händer??..

Jag vill stanna, och stanna längre men ändå inte, förstår inte vad det är.

Men imorgon ska vi ner till stranden hela dagen sen åka och shoppa mot kvällen, hoppas det känns bättre imorgon. godnatt

Av samn - 8 maj 2012 14:27

Andas livet i spanien! 

Nu är jag nästan helt frisk, och min röst har kommit tillbaka.

Imorse drog tre tjejer hem, sofi sofie och celine åkte hem till sverige imorse. Nu är det bara jag klara och jasmine kvar, har precis bytt hotellrum till ett mindre, verkilgen jätte skönt! Slippa alla sopor och och ett nystädat myyyyycket bättre rum! så nu håller vi på och packar upp och fixar lite.

Snart ska jass och klara iväg och jobba, själv vet jag inte vad jag hittar på, vart precis ganska molnigt här, så ligga vid poolen är nog kanske bara att utesluta. hmm, om jag inte lägger mig där med en bok och lite musik ändå. jag får se, ikväll väntas nog några drinkar skulle jag tro.

skönt liv

Av samn - 3 maj 2012 20:35

Nej nu jävlar! biljett bokad och jag är defenitivt mycket piggare även om jag fortfarande är sjuk. Så på Lördag sticker jag ner till spanien, jag som älskar att flyga får nu också köra på det själv, attans.. Men nu känns det bättre ändå. Nu är jag i farten

Av samn - 1 maj 2012 10:53

Jag har fan inge tur i mitt liv, inte alls! blev inge spanien igår bunkra jag och sov hela dagen och kvällen, orkade inte ens lyfta ett finger så någon packning vart det ju inte tal om. Nu vaknar jag en aning piggare men också fortfarande i feber halsont och öroninflamation troligtvis. hade fan inte gått och flyga med de ändå. jävla skit! får se om de finns nån flygbiljett om några dagar.

Kan jag nån gång få ha lite tur också!!

godnatt..

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards