SaMn

Alla inlägg under augusti 2011

Av samn - 27 augusti 2011 07:45

Mycket som måste platsa just nu, mycket tänkande och planerande utan att veta hur rummerna och alla grunder väggar och golv ser ut. Men nu måste det komma så mycket bilder och funderingar som möjligt för nästa vecka kommer nyklarna. och då är det full fart! Men det är svårt , så många olika stilar det ska vara, men det bästa av allt, man kan gå helt crazy! det kan bara inte bli dåligt!



                                                                                                                             

Av samn - 24 augusti 2011 19:43

Jag har aldrig viljat skrivit såhär.här.men just nu måste jag.för jag är så trött.på allt.jag vill bara härifrån.ett tag.kanske ett år.kanske två. åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
åååååååååååååååh vad jag hatar människor.jag ska köpa massa katter.och en massa hundar.kanske några kaniner.kanske några.spindlar.dom verkar sjukt vättigare än allt annat folk ihop på den här planeten.jorden.Jag måste i allfall testa.kanske.eller kanske. Fan vad kallt det är förrästen, eller är det jag som blivit kall bara? 

Väldigt osammanhängande text, men det är ungefär så det känns just nu


så mycket bättre

     

Av samn - 22 augusti 2011 17:44

Från ett sommaruppehåll från allt, till att dra sig i kragen efter 2 dagars bakis liggande i en soffa och dra en stor städning. Tror ingen kan ana hur skitigt och äckligt det var överallt, man skulle nästan kunna tro att det inte varit Sofia som bott här under sommaren. haha Men fan vad fiint och fräscht det blev!!

Och nu när äntligen min nya tvättmaskin fungerar de med, så firar jag det med att dra en stor tvättning imorgon när jag ändå håller på. Och jag ljuger inte när jag säger att jag har en 5 meters tvätthög lurandes runt knuten.

Bäst att få allt sånt gjort, för nu kommer jag inte hinna med att göra om det igen förrän nästa sensommar haha. Hoppas ni mår bra, nu ska jag lägga mig framför tven och äta glass för min onda hals.


Det finaste som finns.

                       

Av samn - 19 augusti 2011 02:05

Just nu vill jag få fram så mycket. Det snurrar runt så många ord så många olika "tankar" i mitt huvud nu att jag inte vet vart jag ska börja. Jag har sån penga ångest för hur mycket pengar jag spenderat  under dom här tre månaderna under sommaren. Men ändå vet jag innerst inne att kanske var det detta jag behövde? För nu känner jag mig redo för allting. Känns som sommaren i princip varit exemplarisk. Och att jag vet att jag kommer få ett tufft år framför mig, med både det ena och det andra och det tredje, många bollar uppe i luften sammtidigt är det tänkt. Inge lek och skoj nu inte, Efter Söndag slutar allt sånt..nästan. Då börjar allvaret om på nytt, och på riktigt den här gången. Jag är så nervös, spänd och så nyfiken att jag håller på att spricka.

Men hörrni, nu börjar jag babbla på här lite väl mycket tycker jag, tycker vi tar resten imorgon. och så kanske om jag hinner smäller jag upp en fet typ av sammanfattning av sommaren!


Och så skänker jag en riktigt stor kram, en riktigt fet en till min Mamma och min Pappa. Lite väl tråkigheter har hänt idag. och jag inser ännu en gång att man aldrig ska ta saker förgivna och att livet kan dra en drastisk vändning, livet är inte förutsägbart allt kan vända på en sekund, och vad som helst kan hända, även en själv fast man inte tror det. Jag älskar dom så mycket att jag inte vet vart jag skulle ta vägen om det skulle hända något.

Jag älskar alla fina jag har runt omkring mig nu, dom är bara bäst

Av samn - 15 augusti 2011 22:43

i'd rather have bad times with you,

than good times with someone else.
i'd rather be beside you in a storm

than safe and warm by myself. 
i'd rather have hard times together

than to have it easy apart.


And all the bad boys are standing in the shadows
All the good girls are home with broken hearts



Godnatt  

Av samn - 15 augusti 2011 22:00

Har haft en fruktansvärt kul helg i Göteborg! Ett bra nästan avslut på ett sommarlov, och dessutom det sista sommarlovet i mitt liv, och faktiskt det bästa som jag någonsinn varit med om, den här sommaren har slagigt alla rekord på min lista, top notch liksom!!

 Dock togs nästan inga kort från helgen, men det känns som varken bilder eller ord kan beskriva den. Hur kul vi har haft det, och vad v i har gjort vet bara vi, och vi får komma ihåg den i våra minnen.

Jag skulle gärna vilja skriva upp några höjdpunkter från helgen, som vi har skrattat oss svettiga för. med det skulle inte alls bli samma sak att berätta som att vara med om det, och det är verkligen synd. Jag ska börja gå omkring med en vidokamera på huvudet , så man kan dokumentera allt, verkligen allt!


   

Av samn - 11 augusti 2011 22:03

Nu packar vi för Göteborg för fullt!, och hoppas på att tågbiljetten löser sig! 

Ett väldigt impulsivt beslut, men hoppas på en bra helg om jag nu ens kommer iväg imorgon..haha

Av samn - 10 augusti 2011 14:27

Jag orkar inte vara sjuk längre, finns inget tråkigare än det här! och vad i helvete håller vädret på med? jag tror jag dör litegrann! och Åskan gillar jag absolut inte, kan någon komma och rädda mig eller, nu! jag tycker inte om det här inte alls, aldrig

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards