SaMn

Alla inlägg under september 2011

Av samn - 27 september 2011 23:20

Jag tycker det är riktigt tröttsamt att behöva försvara mig. Jag önskar att jag skulle haft detta utbrott på offentligplats då jag kunde bemöta folkets dömande blickar med att fråga dem om de inte sett någon som blir arg förut? De som skulle våga ställa sig upp och säga det till mitt arga ansikte och med motivation skulle jag buga för. Just nu är det ni som skall buga inför mig. Jag har inte gjort något fel.

Jag skall inte försumma de som faktiskt känner igen sig i att få rejäla utbrott över en sådan liten sak som kläder, Ni känner igen ångesten man får då man står framför garderoben som är fullproppad med kläder från alla tidsepoker av sitt liv som man en gång känns sig störst, bäst och vackrast i, men som just den dagen som det måste sitta bra får än att känna sig fulare än fulast. Man kan ha haft samma tröja tidigare i veckan och älskat den, men just den dagen så kan man börja gråta av exakt samma tröja. Jag tror att vi kvinnor har detta i oss. Förmågan att känna, jobbigt mycket kan man tycka ibland. De flesta av oss har inte dessvärre inte förmågan att förmedla den och agera ut. Vanligtvis sätter man sig i soffan med en godisskål och en feelgood film och hoppas på bättre dagar. Åt helvete med det! Ilskan ska ut!! 



Jag har kollat på den här videon vid så många många tillfällen, och den får mig att må så bra och så dåligt på samma gång.

Jag känner mer än väl igen mig på den här tjejen, och varje gång jag ser på den känner jag mig inte ett dugg ensam över alla utbrått jag fått och komemr få.

Det som får mig må så extremt dåligt är alla kommentarer och hur folk kan tycka att hon är psykisk sjuk eller har liknande adhd damp?

Vem fan har inte haft något liknande någon gång? alla tror jag, sen att alla avreagerar sig på olika sätt men alla har säkertvis haft något liknande utbrått någon gång.

Sen att det gäller kläder just den här gången, som mååånga tjejer har en stor kris över många gånger. Killar, tycker ni det är fel och stört? det är ni som till stor stor del får oss till att ha det! och en en gång, det är inte en liten sak!

Man skriker av en anledning, och man måste få göra det också. Jag förstår inte varför folk brusade upp sig på det här så extremt när den kom upp på youtube för något år sedan. Alla borde ju känna igen sig.

Ni vet då man inte hittar den där jävla sladden när man verkligen måste ha den?(jag la ju den här igår)

När datorn inte fungerar som den ska, när du suttit en timme och försökt laga högtalarna som gått sönder och du fattar bara inte vad fan som är felet.osvosvosv

Klart som fan man brusar upp! och den som sitter bredvid just då förälder syskon pojkvän någon nära, klart som fan spelar man över på den då, ilskan, adrenalinet som går genom kroppen ångesten som får det att svarta för ögonen på en och inte veta vart man ska ta vägen, det måste komma ut, vart tar de vägen annars? Alla som säger att dem inte känner igen sig och tycker det är stört agerande, dom ljuger. Det är jag säker på

Av samn - 26 september 2011 17:03

Efter en jävla snedag, då allt gick fel, Sitter jag och unnar mig lite vardagslyx! lite räkor goda ostar och nybakade frallor och 101 dalmatiner på fyran. Tänkte att jag skulle komprensera det med olyxigamåltiden igår.

Sen blir det en tidigt kväll..sjuk... puss


Av samn - 25 september 2011 18:56

Dagen har bestått av soffhäng, skulle ha jobbat men fick ställas in.

Åt nyss Söndags lyxmidddag: quornkorv med bröd och räksallad och mjölk. Erbjöd mig också att åka tidigare än jag börjar imorgon för morsan skulle hinna göra några eränden, men fan ville hon inte ta min tvätt imorn för det haha, schysst!

Nu ska jag ta ett varmt bad, sedan sova jag har ett sådant jävla migrän anfall!

håller tummarna för att vacka upp till en toppen vecka.



 


 



         

Av samn - 22 september 2011 19:36

Sitter hemma hos Sandra i södertlje halv sliten efter gårdagen och vntar på att hon ska komma hem från trningen så vi kan äta, är verkligen jätteeee hungrig. ikväll blir det film och godis..


En enormt vcker bild från igår..hahhaa

 

Av samn - 21 september 2011 15:54

Shit vad jag inte klarar av stress! jag bör söka hjälp, är stressad verkligen hela tiden, någon gång komemr jag fan falla ihop, jag är så stressad att jag sitter och skakar, över egentligen ingenting! Kanske darför jag har sånna extrema sovproblem.

Hur fan gör man för att ta det lungt? även fast man tar det lungt.

Måste lära mig att meditera eller något, lär mig?

och jag har lärt mig att man hinner ingenting när man är stressad, och glömmer saker, och mår psykiskt och fysikt dåligt utav stress.

Jag klarar inte av stress överhuvudtager, ändå stressar jag upp över öronen utav bara en liten sak, vill få klart allt så fort som möjligt!

Idag åker jag till Södertälje till S. Om jag nu inte missar tåget, nejdå.

Stannar där till Söndag. bye


 


Du springer efter folk som minst bryr sig om dig. Varför stannar du inte till, vänder dig om, och ser vem som springer efter dig.

Av samn - 17 september 2011 08:30

Väldigt starka, precis som han.

Det är som starka halstabletter, först kan man bara ta dom i små doser.

Sen börjar man gilla den brännande känslan, man får smak för det, men det skrämmer en. För man är rädd att affären ska ha slut på dom halstabletterna, och vad gör man då?

Så tar man istället tuggumi eller någon annan äcklig halstablett med inte alls samma starka känsla. Men vet du vad?

Inget annat ger den där kicken, inget annat ger samma kick som den.

Av samn - 16 september 2011 01:45



Livet är redan perfekt. För det är sexigt med sweatpants, om vi

inte hatade måndagar så skulle vi inte älska fredagar, skräpmat hade inte

varit gott om det inte var just skräpmat, dramaqueens gör livet

spännande och killar som är förvirrade är lättare att styra dit man

vill och ibland kan det vara för jävla skönt att säga hejdå till

någon/något för alltid.


Av samn - 15 september 2011 21:47

Har suttit i poolen med brorsan i tre timmar, pratat om allt och det finns inget som är bättre än det.

Dem smartaste, klokaste och bästa orden jag har hört , de kommer från mina bröder. 

Har sagt det många gånger men kan bara inte sluta säga det, dom är verkligen dom bästa i hela världen.

Det finns inget som är mer roande och lärande som att prata skit och allvar med dom.

Den känslan, just precis den känslan, kanske den bästa känslan som finns.



Kan det vara så att jag äntligen bestämmt mig? Jag tror det! 

 Om det säger er något? hmm hemlighetsfull? en aning kanske




    

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards