SaMn

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2012

Du har också skyldighet till att vara det

Av samn - 8 augusti 2012 22:15

Jag minns det som igår. du såg på mig med ögonen helt blöta, och jag såg på dig med en blick som skulle kunna döda.

Man skulle nästan kunna tro att vi levde ut varandras känslor. Jag borde egentligen gråtit inte du.

Jag visste redan innan hur arg du skulle bli men jag visste inte du skulle gråta.

jag tror du kände på dig att jag behövde få spela ut lite känslor fast det borde varit tvärtom, du lät mig slå. Du lät mig slå så hårt tills jag träffade fel och du flög ned i golvet med en duns och kipade efter luft.

Jag minns inte om jag faktiskt tyckte det var roligt eller om jag bara skrattade av räddsla, jag minns att jag inte förstod vad som hade hänt dem senaste minuterna. Det fick mig att "vakna upp" vilket bara var ren tur.

Jag hade nästan hoppats på ett slag tillbaka men du gav mig bara en hård kram vilket var det bästa du kunde ge mig i det sämsta tillfället.

Jag älskar att du förstår mig, jag älskar att du vet att jag visste att jag hade fel och varför jag agerade som jag gjorde.

 
 
Jennie

Jennie

28 augusti 2012 10:10

Gripande texter, du är grym!

http://jennize.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av samn - 20 november 2012 01:09

Jag vet faktiskt att jag ännu en gång kommit till den punkten i livet då jag känner mig ganska hopplös på vissa plan men samtidigt helt oslagbar.  Och det kan slå över på bara en dag. Jag gick igenom detta en gång i somras också då jag inte helt kan ...

Av samn - 4 november 2012 03:55


   bästa bästa bästa du.  

Av samn - 20 september 2012 20:13

                             

Av samn - 10 september 2012 21:22


Har precis packat klart nästan allting, resten av veckan kommer jag bli en kungsängenbo. Kommer bli såååå skönt att slippa gå upp halv 5 på mornarna. ser fram emot det enormt och bara 20 minuter till skolan hur skönt?. Jag tänkte jag skulle ha plugga...

Av samn - 6 september 2012 21:06


En sån här bra dag har jag inte haft på väldigt länge. men oj vad skönt det är när dom kommer ibland! Fått min telefon äntligen att fungera efter ca två månader och massor av annat som jag inte vill gå in på. Dessutom fått besked om idag att jag bö...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards