SaMn

Alla inlägg under april 2011

Av samn - 30 april 2011 17:47

Klar i ovanligt god tid den här gången, Sitter och väntar på att michaela ska komma förbi och hämta upp mig.

Och hoppas på en lyckad kväll! Solen har tittat fram och det luktar sommar regn och jag har en gött humör trots att jag bara sovit ett fåtal timmar inatt igen, eftger en grillnatt på oknöbadet under en stjärnklar himmel. Underbart.

men nu måste jag kila, slänger in några bilder från nu

       

Av samn - 30 april 2011 03:40

Känns så bra att vara dålig

Det finns inget sätt att vända ryggen till

Nu är smärtan min glädje och orsaka ingenting som inte kunde mätas

Kärlek är bra, är kärlek en böter

ur lådan, ur linjen, ur klumpen

Den lidande av känslan lämnar mig att vilja ha mer

För jag kan vara dålig, men jag är rätt bra på att vara det.

Jag bryr mig inte, jag älskar lukten av käppar i hjulen och stenar kan både fälla mina ben som att bryta dom.

Men kedjor och vapen väcker mig , men du har lämnat för djupa fotspår.

Jag älskar känslan ni ger mig,  det är precis vad jag har längtat efter, det gör mig till stark och möta mig i min och din svaghet, 

Jag vill ha ett perfekt ögonblick jag vill åka redan nu, ikväll vill jag se stjärnan skjutas ut från en kolsvart himmel

Jag vill starta en brand jag vill bränna ner ikväll

Jag vill ha en värld i rörelse

Jag vill se tecknen, ett race genom mitt sinne

Allt jag vill ha nu är ett vitt ljus 

Följ med mig i kväll, stadens färger bleknas, se världen i dina ögon

Ta mig runt planeten, ta mig genom tid och rum måla mig en perfekt bild och se till att du passerar linjen.

Låt inte färgerna skrämma dig, det är bara ett sinnestillstånd

Vi bor utom synhåll för dig

färgerna bleknar sakta bort och jag vill se världen i dina ögon


 

Av samn - 29 april 2011 22:19

Om ändå vädret kunde va såhär föralltid!

Tog en tripp till stockholm med Sofia idag, och stötte på lite folk också!

Äntligen hemkommen nu efter lång väntan på tåg, och är så trött på allt så jag skulle kunna spy, den senaste månaden har bara varit helt otrolig sjuk, är det här någon slags övergång i livet eller? vet inte ens vad som hör till det normala egentligen, om det nu ens finns något som är normalt? man kan ju undra.

Nu ska jag kila iväg till grabbarna, och sen ta en rejäl sova ut natt!

   


Av samn - 29 april 2011 00:08

Alla rätt vänner i alla de rätta ställena säg ja, vi går ner

De har all rätt drag i alla de rätta ansiktena , vi går ner igen  

Låt oss måla den bilden av det perfekta stället, det perfekta tillfället

De har fått det bättre då när någon blir tillsagd  

De kommer att vara hjärter kung, och du är spader dam

Sedan får vi kämpa för dig som vi var dina soldater

Jag vet att vi fick det bra, men dem fick det gjort och deras gräs blir grönare för varje dag, jag vet att dom ser upp, men snart tar oss ner, innan någons vetskap, vårt namn de fått.

De säger Alla vet, alla vet vart vi är på väg , Tror du jag är speciell? Tror du jag är trevlig? Är jag stark nog att lysa i ditt rum?

Mellan ljud du hör, och de ljud du vill höra  

Är vi bara sjunkna i havet av våra ansikten? Det kan inte vara möjligt .

regnet kan falla  fast bara när det är över våra huvuden. Solen skiner varje dag, men det är långt borta.

Över hela världen som är död. De har, har de fått vadå?

Alla rätt vänner i alla de rätta ställena Säg nej, vi går ner De har all rätt drag i alla de rätta ansikten så ja, vi går dit

De säger Alla vet, alla vet vart vi är på väg , alla vet vart vi är på väg ja absolut, vi går dit.

Det spelar inte någon roll vad du ser jag vet att jag aldrig kunde vara någon som kommer se ut som du ni och hon och han. Det spelar ingen roll vad du säger jag vet att jag aldrig kunde förfalska någon som kunde låta som du.  Ja vi kommer ner, vi kommer ner till din nivå.

Jag vill bara bläddra fram några kapitel i boken och smygläsa mellan raderna

Av samn - 28 april 2011 23:55

Beställde tid hos läkaren igår , dags att kolla upp vad problemet var tänkte jag, så drog mig upp imorse vid halv 9 efter två timmars sömn inatt med Frida.

Och som vi trodde hade jag ett brutet revben, Toppen! varför går allt så underbart bra just nu?

Kom hem lunchade på aspö och busade med lill solstrålen Aina , körde vidare in mot stan igen och mötte upp Anna över en kaffe sen gick vi vidare mot hamnen med Jasmine Jonna och Patrioca, det blev några glas vitt och kubb spel sen middag hos Anna.

Knuttarna och öl är det som står på schemat nu, Tidig morgon imorn igen

Tack till alla underbara som stått vid min sida. ni är guld värda!

Av samn - 27 april 2011 18:04

Jonna kom hit igår med tjorven och lite tarapi snack , och övade sig inför den 5 års långa utbildningen.. haha

Idag spenderades dagen i staden med några fina, käka fika sola var iväg till frissan, nu står det färga Js hår på planeringen , han kan bara inte sitta still!

grillen är igång musiken är igång och Michaela är på ingång, vad kvällen har att bjuda på visar sig!

Valborg inom några dagar, minns förra valborg som igår, underbart väder topp humör och helt okej kväll sprang runt på ett fler tal ställen sen att kvällen inte sluta lika bra som den börja gjorde absolut ingenting. Men iår ska bli den bästa hitills, ska ju tydligen vara strålande väder? och planeringen är på topp.

Nu titta micha just innanför dörren.

Av samn - 21 april 2011 02:08

om man slutar satsa så behöver man aldrig förlora liksom.

-

Av samn - 15 april 2011 15:07

Men ett jävla helvete ta mig härifrån

allting bara faller hela tiden , allting faller ner mellan fingrarna ingenting går att greppa tag om eller fånga längre. allting faller jag faller

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards