SaMn

Alla inlägg under oktober 2011

Av samn - 29 oktober 2011 04:28

Det går så snabbt man glömmer så lätt, tio år sedan och det känns fortfarande som igår. Vi saknar dig av hela våra hjärtan. H Magnusson

Du är i allas våra tankar, du lever med oss vi lever för dig. Det var alldeles alldeles för tidigt, man ska aldrig glömma bort vad man har när man har det, man vet alldrig när det är borta. Du är så bra, och vi glömmer dig aldrig! spara en plats för mig bredvid dig. shit vad jag saknar dig

Av samn - 29 oktober 2011 03:45

 


En vän sa till mig

"gå inte för långt, tänk efter innan och ta det inte för seriöst"

Nu har jag sprungit på ett bra tag, och jag tror jag ångarar det nu som inte kan ångras

Av samn - 22 oktober 2011 17:49

Igår var en mycket braaa dag! Fick en massa gjort trots att jag råka försova mig. beställde äntligen en spa dag för mina föräldrar vilket var på tiden som jag har tänkt på ganska länge nu. (och om ni nu skulle råka läsa det här så kan ni väll i alla fall låtsas vara lite förvånade) puss på er.


På kvällen kom Aspö gänget över en sväng, som skulle vart några glas vin i nån timme men vilket resulterade i att det blev hela natten med mycket snack musik och dans, fick inte en sekunds sömn på hela natten, så vid halv åtta åkte vi direkt iväg och jobbade en heldag vilket var rätt slitsamt men en kul dag ändå trots tröttheten! Känns som jag fortfarande har hela skogen i håret även fast jag duschat, och att halva håret är avbränt. Det blev mycket eldande och slit och släp med träd. nästan som stockholms stora majbrasa, fast det dubbla haha. nu är det ingen skog längre.

Ikväll blir det bara luuuungt, kanske någon film med små kusinerna, om jag inte hinner somna.. och så är det jobb imorgon med


hahahahahaha.        riktigt smart Uppfinning, för korv grillning       Skoogen är boooortaaa yeeey

Av samn - 18 oktober 2011 22:25

Sitter just nu och är typ helt över..jag vet inte!

Kanske åker man till Egypten i övermorgon, ska ringa imorgon och kolla om man kan boka en till flygbiljett. Det skulle sitta så perfekt just nu!!!!!!!!!! 

Snälllllllaaa låt det få finnas en flygplats stol kvar!!!

Jag måste härifråån. Det måste ju finnas eller hur?


Egypten-09

            

Av samn - 16 oktober 2011 15:58

Därför kommer jag göra mig okontaktbar till dom jag inte är nära till, för just nu känns det bara alltför nog för ett tag.


Fredagen var en mycket bra dag som tillgick med mycket gott och ännu mycket bättre nutider  speglade tillbaks i det förflutna, och att det alltid kommer att vara nutiden som är bäst, oavsätt, för så kommer det alltid att vara, man ser tillbaka och klart man saknar vissa saker runt omkring, men saker och ting förbättras och utväcklas alltid på ett eller annat sätt som gör att nutiden alltid kommer vara bäst, vi lever i nuet och det är det som betyder något, dåtiden och framtiden spelar inte alls lika stor roll, för det finns inget vi kan göra åt det. vare sig vi önskar eller ej.


Men när livet och människor blir lite för mycket, att det blir en sådan påfrestning, ett stort tryck mot bröstet, och vart man än vänder sig eller tar vägen känns trycket ändå lika hårt, att alla ska vara på en konstant och ha så orealistiska höga krav på en att man bara får lust att spy. Svarar jag inte, vill jag inte prata med dig, elelr så har jag inte tid. ibland behöver man bara vara själv, tänka på sig själv,  vilket jag ofta glömmer bort och så kommer allt på en gång istället. skicka ett brev om ni verkligen måste!

Man vill varken såra eller svika, men hur man än gör och hur mycket man än försöker förklara blir ingenting till det bättre, det uppstår bara konflikter svek bråk panik gråt och skrik.

När jag var yngre vart jag så arg när kompisar emellan bråka om små saker, och när folk i filmer inte bara kunde säga sakerna rakt ut. Jag trodde allt kunde lösas bara man pratade. Men det har jag lärt mig nu med tiden att så är icke fallet, inte alls.

Saker och ting kan ses ur hundra tusen miljoner olika vinklar, och det finns lika med så så mycket ord saker och ting kan beskrivas med. Ibland går det bara inte.

Ibland får man inte ihop det.

Man ska också veta och ha i baktanken att folk , människor handlar saker på olika sätt beroende på deras erfarenheter i livet, En liten händelse gör att du kanske handlar en fråga helt annorlunda än vad du hade gjort annars.


Ibland blir livet bara lite för mycket, och ibland behöver man orkar man inte tänka på alla andra hela tiden. Man kan inte alltid vara snäll även om man vill eller borde, vissa människor tar bara kålen på en.


Igår bjöd jag Min bror och hans tjej Monica på bio, sedan vart det en skön hemmakväll med hemgjord Pizza och film. Idag skulle jag egentligen ha jobbat men har bara tagit det lungt och pluggat i massor istället , Frida kom precis över och jag ska färga hennes hår. 


 

Av samn - 11 oktober 2011 17:30







BOmb från idag!


klicka på bilderna för att se dem i stort format  


      

                                                            

Av samn - 10 oktober 2011 02:19

Sandra och jag har suttit och pratat så låångt deep talk ikväll att jag är helt snurrig i bollen. Men det är det jag älskar, man sitter och pratar om allt eller ingenting som man tror man blir så mycket smartare av, men inte ett enda dugg. För dagen efter kan man sitta och rabbla om allt igen.

Och mina dåliga ovanor till sömnproblem har inte blivit ett dugg mycket bättre nu när   jag har kommit igång i tänkandet att det inte blivit ett dugg lättare att sova.

Sitter istället och pluggar som en galning, vilket jag inte har något alls emot, Ojj vad motiverad jag vart bättre  sent än aldrig, tror jag dygnar och går iväg imorn som en ny människa, rikare på smarthet, rikare på trötthet.

Av samn - 9 oktober 2011 15:45

Väntar på att sandra och freddan ska komma så vi kan myyysa, eller snarare plugga.

Nej kvällen är upplagd!

plugga.

Träna

Äta gott

Bada

Mysa till en film och

Sova


   

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards