SaMn

Alla inlägg under september 2010

Av samn - 20 september 2010 19:14

Är så jävla irriterad på alla idioter. Att det inte kan finnas några normala personer i denna värld som verkligen tänker efter innan dem gör saker. Jag är så åt helvete trött på alla som bara slänger ur sig saker utan  att ens tänk efter vad dom flänger ur sig. Och gör saker som dom sedan inte har någon aning om att dom gjort.

Att männoskor är så jävla egoistiska och egokära. att dom glömmer bort vad som egentligen är viktigt. och viktigt för andra

Det jag försöker säga är att ingen är den man tror dom är. Förutom några få undantag..

Jonna Linder!

Mamma

Pappa

Martin 

Johan


Tack för att ni finns TACK


jag är så förtvivlad och ledsen på allt och alla andra

Av samn - 19 september 2010 19:52

Alltså, helgen orkar jag inte ens prata om. Men det har varit helt okej!

Men visar istället några bilder i början av kvällen med tjejorna.


                                                




Nu ska jag hänga tvätt, och slänga mig i soffan framför solsidan och ladda för imorn.

Hörs

Av samn - 16 september 2010 20:12

Klockan är åtta. och det är mörkt?

Vad händer. är det verkligen höst redan?


Kom precis hem från stan. Kollade på bio med brorsan mamma och sara. Helt okej.

Dagen har jag vart på Brightcare. och nu är jag trött frusen och en aning mätt efter alla popcorn.

Ska kolla på Idol, sen hoppar jag ner i ett varmt bad, och inväntar helgen.

Men innan det, upp tidigt och Brightcare imorn såklart.

Godnatt, hörs imorn

Av samn - 16 september 2010 07:14

"tjejen, jag vet att du var hans bästa tid, att du var det bästa som hänt.

Han har aldrig kollat lika dant på mig som på dig. Han är din nu!

Hoppas du är glad. Hoppas du är glad för du fått allt som jag inte har. Grattis! hoppas ditt samvete inte sviker dig.

Nejnej, bry dig inte om mig. jag klarar mig

Av samn - 15 september 2010 12:44

Jag är trött hungrig irriterad och allt annat också för den delen!

Igår drog jag iväg till skolan, kändes som en lååång dag trots att jag bara gick till knappt halv två.. 

Idag skulle jag vart på Brightcare, men inatt kom allt tillbaka igen, och idag ligger jag död i soffan igen, och vill inget hellre än att bli frisk.

Frisk och helg. det vore underbart just nu.


Dessutom så har sjukdomen dragit med sig världens bloggtorka. eller är det kanske penicillinet?

Gud vad tråkig jag känner mig! haha

Hörs.

Av samn - 12 september 2010 01:50

haha jag tycker bara den här är så jävla bra.

Jag skrattar åt den varje gång jag ser den, om det är för det var så jäkla roligt när vi för två år spela in den  eller för att vi helt enkelt är lite roliga vet jag inte.

Men glad blir jag av den i alla fall. den saken är klar.

Men vad tycker ni?


Av samn - 11 september 2010 14:17

Har precis varit en sväng till stan och hämtat penicillin. Då kanske ni förstår hur sjuk jag är. Har aldrig blivit tvungen att äta penicillin förut. elelr jo en gång kanske som liten bebis.

så nu hoppas iaf jag att jag ska må mycket bättre snart!

Nu sitter jag och försöker trycka i mig sushi.

Jag valde att ta min favorit mat och försöka äta för att få i mig något. Men märker nu att det kanske inte var så smart. det är inte alls gott. och jag funderar på om jag verkligen kommer äta det mer igen.. Fuck

Av samn - 11 september 2010 00:15

Två tjejer sitter och pratar:

Tjej 1 säger:
– Vi hade sex igår kvällkatastrofHan kom hem från
jobbet, åt middag på tre minuter, vi hade sex i kanske
fyra minuter och två minuter senare somnar hanHur gick det för dig då?


Tjej 2 svarar:
– FantastisktHan kom hemöverraskade med att bjuda
ut mig på middagoch jag fick välja restaurangSen
promenerade vi hem i ungefär en timmejättemysigtVäl
hemma tände han några ljus och så hade vi förspel i en
timmesen underbart sex minst en timme tilloch till
sluthör här!!... så pratade vi i en timme till. En
sagokväll helt enkelt!

Tjejernas respektive sitter och snackar om samma kväll:

Kille 1 säger:
–Vi hade sex igårUnderbartKom hem från jobbet,
middagen är serveradkäkadehade sexsen somnade jag.
OslagbartSjälv då?

Kille 2 svarar: 
– KatastrofKommer hem från jobbetelen har gått.
Jahafick bjuda gumman på middag uteinte så gottmen
dyrtVille inte pynta taxi sen också, så vi fick
promenera hemtog en evighetKommer hemfortfarande ingen
el, fick tända några ljus så man såg nåtVar så
irriterad så det tog en timme innan jag fick upp denoch
säkert en timme till innan jag kunde kommaFrustrerande!
Sen var jag så uppe i varv så jag inte kunde somnalåg
där i minst en timme tills hon lyckades snacka ihjäl
mig!!!

haha klockren.


  

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards