SaMn

Alla inlägg under augusti 2010

Av samn - 31 augusti 2010 23:30

Drömde jag? eller såg jag en man som väckts till liv?

Han var varm, han kom runt och han var värdig ett leende.

Han visade mig vad det var att gråta 

kunde du inte vara sån man avgudade istälet.

Du verkar inte veta,eller verkar bry sig vad ditt hjärta är men jag vet inte honom heller.

Det finns ingenting där han brukade vara, Konversationen har körts torr.

Det är vad som händer när ingenting är bra, då slits jag ut allt i oro.

Det är så jag känner att det är kallt och jag är utskämd.

Illusionen har aldrig förändras till något verkligt, jag är klarvaken och jag kan se den perfekta natt himlen som slits itu med dagen och ljuset.

Du är lite sen, jag är borta redan.

Av samn - 31 augusti 2010 23:10

Jag är duktigare på att filma oftare än ta kort.

Skulle önska att jag kunde lägga upp filmer utan att dom måste vara genom youtube. Hallå går det, hur gör man? Hjälp!!=(

Av samn - 31 augusti 2010 13:34

Nej usch vad jag är tråkig!

säger aldrig något bra här längre.

Jag har massa tid, än så länge iaf. Men nu när allt satt igång så bara känns det som man inte har någon tid överhuvudtaget.

Jag menar vad är det här liksom?

Nej, idag försov jag mig, för att strömmen gick här hemma inatt tydligen, så ja väckarklockan ställde om sig, Duktigt.

Så jag är hemma hemma hemma. Är jätte hungrig, men har inget gott här uppe. Och orkar inte gå ner till huset.

Jag funderar på att kolla vidare på 7th heaven men jag har massa plugg att göra. eh det tar jag sen när mamma är hemma och kan hjälpa mig (snarare göra allt åt mig hehehehe).. Nejmen

Jag är väldigt rastlös, så funderar på att gå ut och springa istället. nu innan snön kommer.

Nej usch, vad ska jag göra?

Jag drar in på bio istället. Det låter toppen..

Nej inte det heller!.

Vad ska jag göraaa blir galen!?

Vika tvätten, ja det måste ju också göras. japp så får det bli,och så lite musik på det!Great



och så ger jag ett stort Grattis till Veronica idag som fyller 19, Hurra Hurra Hurra Hurra!


Ja, vi hörs senare

Av samn - 31 augusti 2010 00:19

Precis när jag tänker gå och lägga mig och ögonen inte håller upp sig längre.

Så märker jag att jag inte har tömt ur diskmaskinen och att tvätten måste hängas, och lakan bäddas i sängen.

En timme senare. Alltså nu, är jag klar. Men helt pigg!

Hoppar in i en dusch nu, och sen kolla några 7th heaven avsnitt så jag kan bli trött igen!


Jag har tråkigt, och jag hatar Måndagar. Vilken tur att det är tisdag då!=)..

Av samn - 30 augusti 2010 00:28

Har vart en jobbig men kul helg!

Igår åkte jag Michaela och Majja över till Johan  vid fem tiden någongång. Käkade och drack med alla där (kräftskiva) och senare kom ännu flera folk och det övergick till fest i bunkern. Dansade massor och hade det jätte trevligt. 

Sen åkte hem och åkte upp till oknö badet med Fredrik och brorsan och grilla.det behövdes!


Dagen i sig idag har bestått av sovande och städande, och kollat massa avsnitt på sjunde himlen.

Nu är det dags att ta sig en dusch och sen sova. skola imorn..

Hörs

Av samn - 28 augusti 2010 04:36

Åh underbart!!!

kvällen vart kanon, med stjärnklar himmel, spegelblankt vatten, grillning lite alkohol och sedan bastu och sedn vattnet. Önska jag hade tagit kort. så jävla härligt!

Nu ska jag hoppa in i en jättte jättte varm dusch, sen sooova

Hörs imorn

Av samn - 26 augusti 2010 15:07

Nu ska jag dricka te och se I skuggan av värmen.

Har faktiskt rätt höga förväntningar, men det återstår att se om den lever upp till alla.

Av samn - 26 augusti 2010 14:31

När ångesten väl lagt av och jag kommit in i den verkliga vardagen igen.

Känns allt det nästan mer som ett lugn.

Man har ångest och är kanske lite rädd för att mörkret kylan snart är påväg.

När allt det där gröna och varma är så långt borta, ändå känns det ett lugn i hela kroppen. och det känns som man vet exakt vad som kommer hända

Man har lagt av sig all den stress som man faktiskt tror sig att inte ha under sommaren.

All den stress som man faktiskt har under sommaren. Trots att det är då jag och dom allra flesta är lediga.

Stressen under sommaren ser mer ut att man måste komma med saker hela tiden. Då är man ledig och det är varmt ljust dygnet runt, och man kan och har faktiskt en tendens till att göra precis vad som helst.

Man ska ut och resa så mycket som det bara går, hinna med att träffa så många som det går, hinna fixa det och det och det. hinna med så mycket att jag nästan tror att koppen står på högvarv, och att höst ångesten beror mer på att kroppen ska hinna varvar ner sig inför skolstart och jobb. Jag kan ha fel, men jag känner en stark känsla av att jag har rätt.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards