SaMn

Alla inlägg under mars 2012

Av samn - 25 mars 2012 21:04

Idag har jag strålat mer än solen.

Dagen började med en lång promenad i solen, sen en stooor fruukost, sen lek med Aina och våfflor i solen, sen några promenader till med Aina, mötte upp Frida och Jens och Johan och Monica.

Sen gick jag och mötte Sandroo som gick hit idag igen, och var över till igelshäll en sväng också. Nu böööörjar de fan dra ihop sig!!

Nu medans sandra är nere på gymmet sitter jag här och sjunger ut min glädje, det är sånna här dagar som ger så mycket energi!



Här kommer en liten liten liten tjuvtitt!

 


 

Av samn - 17 mars 2012 12:39

Hemma! 

Kom hem igår vid tre fyra någonting var hemma en snabbis bytte om sminkade mig och drog till stan, och det var en jävla grej bil jäveln gick sönder, så fick stanna var femte meter springa till närmaste vatten pöl hämta vatten och fylla i vatten... haha ååh alltid lyckas jag. Annars var det en trevlig kväll, dock blev det tidigt men det var bara bra. Hemma var frida jens martin och johan, och ååååh vad jag älskar alla. Satt och kramades hela kvällen.

Tomt utan min Cristin, dock skönt att sova i min säng igen!


Nu packar jag upp.....och tvättar. Finas Sandra ringde nyss och sa att hon får panik av att bara sitta hemma på sin vilodag och inte göra nått, så hon bestämde sig för att ut till mig för hon var så rastlös i kroppen hahha så får väl se när hon dyker upp hahah.


Ikväll kommer Aspö gänget hit, det kommer bli jätte trevligt! återförening 


 

Av samn - 12 mars 2012 21:28

Efter en natt med inte mycket sömn och en hel jobbdag  sitter jag och försöker få internet att fungera normalt, och det går inte.. noll tålamod.

Nu är det bestämt! på Fredag åker vi hem från skitvädret, hem till våren, hem till allt. det finns bara en anledning som får mig att vilja stanna här uppe.. och inte är det vädret, eller något annat sånt. Idag har det spö regnat heeeeeeela dagen, och inatt var det full storm, trodde hela huset skulle flyga iväg.

men jaja det ska bli skönt att komma hem, mycket har ju hänt där hemma, så nyfiken är jag verkligen!


 

Av samn - 12 mars 2012 21:28

Efter en natt med inte mycket sömn och en hel jobbdag  sitter jag och försöker få internet att fungera normalt, och det går inte.. noll tålamod.

Nu är det bestämt! på Fredag åker vi hem från skitvädret, hem till våren, hem till allt. det finns bara en anledning som får mig att vilja stanna här uppe.. och inte är det vädret, eller något annat sånt. Idag har det spö regnat heeeeeeela dagen, och inatt var det full storm, trodde hela huset skulle flyga iväg.

men jaja det ska bli skönt att komma hem, mycket har ju hänt där hemma, så nyfiken är jag verkligen!


 

Av samn - 11 mars 2012 16:25

Skit väder i åreeeeeeeeeeeee. regnar plusgrader skit helt enkelt.

Har iallafall haft 3 riktigt grymma veckor, men känns som nu har vi gjort allt och skrattat så mycket att vi har träningsvärk i hela kroppen, och då har jag lyckats!

Om en vecka är vi hemma i våren, men klartr att åre har mer att bjuda på, massa hemlängtan bara.

Ingenting kan visa eller berätta hur sjukt kul och galet allt har varit, det får helt enkelt leva kvar i våra minnen och kroppar, det är sånt här som gör livet så värt att andas.

Nu ska vi iväg och käka sushi, sen hem och sova och ladda för en jobbvecka. Puss på mina fina vänner och alla andra som har gjort den här resan hitills så himla bra hitills.


Och tack till Absolute Dance Autumn , som har förgyllt våran resa hahhah

 

                       
 

Av samn - 3 mars 2012 15:10

Strålande väder idag! bästa dagen sen vi kom upp och bosatte oss i åre, det är så underbart, skamligt att jag och cikki inte tagit oss ut och åkt i backen idag. men men vi har våra ursäkter hahaha, just nu sitter vi i solen och steker, väntar på att våra tvättar ska bli klara, något nyttigt gör vi iallafall! 

Ikvällk spelar rebecca och fiona på bygget, så dit tar vi oss vägen ikväll. Guuuuuud vad allting känns braaaa!

saknar min familj bara, alla tankar till min bror Johan! han är den bästa i mitt liv.

Nu ska vi steka vidare puss.


Åre låten.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards