SaMn

Alla inlägg under juli 2011

Av samn - 29 juli 2011 15:10

Nu är det Stockholm som gäller över helgen! 


 

Av samn - 28 juli 2011 18:31

Bäst haha

Nu på med löparskorna och springa med sandra!

Av samn - 27 juli 2011 16:01

    FFår ingen luft

Blir knuffad runt
Jag dansar men jag känner ingenting alls
Allt går för fort
Dom andra drog
Andas, andas men det är för varmt , Jag är för full

Du är för ung
Jag ser dig prata men hör inte ett dugg
Letar mig ut
Blinkande ljus
Andas, andas allting snurrar runt, Dom stänger men ingen bryr sig

Blir blind när alla lampor lyser, det här är värt att dö för
Jag tror mitt hjärta blöder, Jag är så svag

Ger dig en kram
Jag ser den ringen men har inget val
Vi går på rad
Utan skor genom hela stan, Åh nej

Nu ser du mig
Jag måste rota i väskan efter mod
Jag är så hög
Jag kunde dö
För jag kan göra det som ingen gjort

Dom stänger men ingen bryr sig. Blir blind när alla lampor lyser, det här är värt att dö för Jag tror mitt hjärta blöder                                                                   Dom stänger här men ingen bryr sig 

Av samn - 27 juli 2011 00:57

Just idag känns det som livet inte kan vara bättre.                            Släktmiddag och firat farfar, åkt en sväng med båten, varit ute på en löprunda med sandra och frida, badat , druckit ett glas vin och pratat. allting känns så bra, en liten liten förändrig, eller en ganska stor förändring och jag skulle må så bra bra.

 but It's too late to apologize



           Min ängel!             Hjärtat

Av samn - 26 juli 2011 17:18

bada - duscha
plugga - jobba
vanilj - choklad
sola - bada
pool - havet
skidsemester
solsemester
singel - förhållande
planering - spontanitet
stökigt - organiserat
passion - trygghet
bio - teater
charter - svensk sommar
julafton - midsommarafton
10 barn
- inga barn 
skånska
- göteborgska
silikonbröst - fettsugning
landet
storstan
känd för skönhet - känd för intelligens
Sex and the city - desperate housewives 
dubbelhaka - hängröv
kaffe - te
porrfilm 
- naturprogram
pizza resten av livet - hamburgare resten av livet
banta
- träna
farlig kille
 - snäll kille
spy 
- ha diarré
spara - slösa
shoppa i butik - shoppa på nätet
bli fotad - fota
förfest 
- efterfest
ramlösa - loka
kurvig - slank
ge 
- få
string - hotpants
förrätt
- efterrätt
anorexi - fetma
kyckling - fisk
blind -  stum
kramas
- pussas
rakhyvel
 - vax
platt rumpa - platt bröst
mjölk - vatten
utgång - hemmafest
framgångsrik
- älskad
skräckfilm - romantisk komedi
max
 - Mcd
popcorn - chips
öppet sinne
 - monogam
öl - sliskiga drinkar 
kärlek - sex

hund - katt

brun utan sol - solarium

shorts - kjol

mössa - keps

vitt vin - rött vin

glass - godis

snacka skit - snacka politik

familj - vänner

enkel - dubbelsäng

ringasms:a

badskum - badkulor

brunögd -blåögd


   Den här veckan har jag fått en sambo, underbart!

Av samn - 26 juli 2011 02:51

Från natthimlen klädd i moln, kom morgon din smak i min mun, jag gillar sättet håret faller ner i dina ögon.

Och du rodnar när du ler, när sömnen blir din skylt och långt borta flyga, jag älskar hur du stirrar, när sömnen fyller dina ögon.

Så igår har gått, vem vet imorgon kan få alla vi önskar.

I morgon tar solen.

kiss världen med tummarna, jag kysser världen med korsade fingrar.

Jag har fått beröm, jag har varit förbannad, jag har fått skulden och jag har vunnit och jag har förlorat.  

Att kasta ditt hjärta framtiden glider, jag hoppas det finns ormar i tidvattnet alla är borta.

Gjort är gjort. En sång för ingen i min hand, en låt de aldrig kommer att förstå, 'Tils det att jag har gått.

Och i morgon ger solen.


Av samn - 26 juli 2011 02:03

Faktum är att du kommer ge ditt hjärta till honom i ett litet inslaget paket, och han kommer lägga ifrån sig det och glömma bort det sekunden efter, och senare kommer han backa över det med sin bil. Det kommer göra ont, det kommer det. Inte bara för att han inte är kär i dig, men för att han inte ens fattar att du lever ett helt jävla Shakespeare drama rakt framför ögonen på honom.

Men vet du vad? Några år senare kommer han vilja ha dig. Jo, det är sant. Men då kommer du inte vilja ha honom. Livet va? Det har en känsla för ironi. 


 

Av samn - 24 juli 2011 14:25

Precis lagat lunch!


och vad händer idag då?

Kan inte bestämma mig om jag ens vill göra något, eller om jag bara vill vara hemma helt själv.Tror nästan att det tippar mot det faktikst, har ju en del att göra också

 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards