SaMn

Alla inlägg under december 2011

D

Av samn - 12 december 2011 21:47

Den här dagen har varit den värsta jävla dagen på länge! jag har sagt många gånger att jagb är så trött på folk, Men den här gången menar jag det veeeeeeerkligen.Suttit och väntat i fyra dagar det enda man får sen är massa skit när man lagt ner så jävla mycket jobb i det. Och folk gör en så trööttt


vad Michaela länka till mig nyss,

http://www.apollo.se/se/vart-vill-du-resa/afrika/tunisien/djerba/accomodations/pages/elmouradidjerbamenzel.aspx




Nu är det fan påå tiden och dra iväg annars går jag snart in i väggen!

Av samn - 9 december 2011 16:25

Har hållt på och lacka köksbordet och köksbänkarna och kört en stor städning hela dagen. Nu sitter jag och väntar på att Tvätten ska bli klar och på att Freddan ska komma och sedan Cristin .

Skulle egentligen bytt däck på bilen med mina bröder idag men dom vaknade 3 så det vart ju inte av, får väl se till att det blir av imorgon, TA ER I KRAGEN NU GRABBAR! ha en bra kväll!


       

Av samn - 5 december 2011 22:19

Titta på stjärnorna, se hur de skiner för dig och för allt det du gör
Ja, de var alla gula med ett starkt sken.
Jag vill ge dig för alla de saker du gör och allt vad det nu heter
Så då tog jag min tur, vad en sak har kunnat gjort, och det var allt.
Din hud ditt leende och dina ögon, förvandlas till något vackert.
Du vet att jag älskar dig så,
Du vet att jag gör allt för dig
Jag simmade över allt, för att sedan hoppa över allt för dig,
För du var allas ljus och stjärna
Jag ritade en linje, jag drog en linje för dig.

Det var en sak att göra
Allt förvandlas till något vackert,
Och vet duför dig skulle jag blöda mig torr
Det är santSe hur de skiner för dig,
Titta vad det lyser för
Titta på stjärnorna, Se hur de skiner för dig,
Och alla de saker som du gör.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards