SaMn

Alla inlägg under oktober 2010

Av samn - 18 oktober 2010 01:17

Det finns alltid dem som har det värre. Men vad gör det mig. Mår jag bättre för det? Nej

Godnatt då

Av samn - 16 oktober 2010 18:37

Jag gillar egentligen inte hösten.

Alla säger att det är så fint med höst. men jag förstår inte grejen med den.

jag tycker det är mycket finare när det är grönt och varmt.

Eller att det är fullt med snö som glittrar med solens strålar eller månljuset som stryker sig mellan skuggorna.

Men hösten ser så kall rå och tråkig ut, trots att visst det är några vackra färger på vissa träd, men det mesta kan man jämföra med brunt. Och det är så tråkigt.

Men idag lärde jag mig nog gilla hösten lite grann.

Kanske är det för att jag fortfarande är sjuk och typ har dött av uttråkad i helgen..

Eller så Kanske det är det för jag upptäckte dom otroligt vackra solnedgångar som stryker sig över hela himlen på hösten.


här kommer några bilder från slutet av dagen med min kära bror och underbara Adam.

observera att ingen bild är redigerad

     så vackert är det på riktigt

              

Av samn - 15 oktober 2010 22:34

Fredag, och jag är sjuk och uttråkad.

Herregud vad jag är uttråkad

snart vet jag inte vad jag gör

      

  

Liten frisyr.

Något måste man sysselsätta sig med..

NEJ, dags för medicin. 

Hörs

Av samn - 14 oktober 2010 11:14

KÄRA GUD.. LÅT MIG BLI FRISK NU! annars tar jag livet av mig

Skämt å sido


Var nyss inne i stan och i till Brightcare, nu har jag fått pencillin, ska strax göra frukost, sen ska jag sitta och invänta frisknaden.. och försöka plugga, herregud vad mycket jag ligger efter.


Hörs

Av samn - 13 oktober 2010 18:24

Tycker den här bilden symboliserar hösten som är i full gång nu rätt mycket..

Skulle kännas toppen med en Höst renovering i håret. Men ska jag våga?

   sssssss

Av samn - 11 oktober 2010 16:57

Nu är jag hemkommen från stan, Brightcare, Apoteket och Ica .

Vart en lång vända med tanke på att jag inte alls mår så bra. Fortfarande!

men nu har jag köpt mig en massa bra saker, och fått recept på mediciner, så nu jävlar ska jag sitta och ladda i soffan för ett friskt liv och ett friskt år!

Nu jävlar ska jag bli av med den här skiten!

Nu orkar jag inte va döv (öroninflamation) och ständigt låg hela tiden längre.

  

och lite mediciner..

     

Av samn - 10 oktober 2010 23:43

Jag skulle så otroligt gärna åka ifrån hösten och vardagen här så fort som möjligt!

Fasen vad jag kommer sakna sälen.. Så skönt att bara dra iväg från allt och känna att man är borta, men man ändå är hemma liksom. Att man inte förstår vad man har förrän man förlorat det.

Jag sörjer nu med att dra upp masssa bilder, vissa fulare än andra...

Så här kommer en riktig bildbomb , från ja självaste underbara sälen.

Kolla med en nypa salt. DÖM OSS EJ heheh              

Crazy

                   vad fan gör du på golvet sara?

-men jag orkar inte bädda
   hahaha , gumman da res dig upp .
"men ja kommer ju inte uuupp!"
det är hårt att va liten i en snöstorm.      Trött och godissugna.

Rea på ica Tandådalen   Aaron                    sliten sara?   I Tandådalen träffa vi på våra idoler BaconOst


                                                   

        Vi & Vår polare Nisse               Jag vågar faktiskt inte svara på vad sara gör där..                     


Vad kan jag säga vi är störda.

Godnatt

Av samn - 10 oktober 2010 00:51

Väntar du för länge

vid station på ett och samma tåg.

Så missar du alla tåg

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards