SaMn

Alla inlägg den 1 november 2010

Av samn - 1 november 2010 08:00

Är du medveten om vad du gör mig, 

Nu känner jag mig osynlig för dig, som jag varken är riktig eller tillräcklig

Kände du mig låsa mina armar runt omkring dig?

Varför tog du bara en vända bort?

Här, vad det nu är jag borde säga. jag var kvar att gråta där och väntade utanför det, väntade på att tiden skulle lösa det. Befann mig med en förlorad stare.

Det var då jag bestämde.

Varför ska jag bry mig? För du var inte där när jag var rädd jag var så ensam.

Du, du måste lyssna! om du inte vill förlora alla själv.

Jag startade en resa, när jag förlorade mitt grepp och jag är i det här ensam.

Är jag bara någon tjej du placerade bredvid dig, att ta någons plats?

När du slår runt kan du känna igen mitt ansikte? i know

Du brukade aldrig, du brukade krama mig, men att så inte var fallet, var allt annat än okej.


Av samn - 1 november 2010 00:17

Förresten vet ni? det är November. vilket betyder,

det är snart dags!

jag räknar bara ned dom få dagarna som är kvar.

man vet aldrig när det är dags.

Kanske nu,

kanske om en timme,

kanske imorn,

kanske om en vecka,

Jag längtar och är så förväntansfull att jag håller på att dö.

är nog en aning riktigt nervös också.


Nu ska jag sova!

ville bara upplysa er om detta

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards