SaMn

Alla inlägg den 12 april 2011

Av samn - 12 april 2011 00:26

Vad är kvar för oss
Jag har varit upp och ner runt och runt och nu verkar jag aldrig finna min väg
men du är fortfarande här


alltid hinder framför
Jag fortsätta kämpa för dig om och om igen
Drömmer planer på att fly
men du är fortfarande här


Och jag hör publiken de sjöng så högt
medan jag sitter här och tvivlar på ödet
när jag försöker skrika orden som inte kommer ut
men du vände dig om och sa


Plocka upp bitarna, det finns så mycket att göra
Du är långt ifrån att förlora allt, jag ska alltid vara med dig
du sa baby var inte rädd, för jag kommer alltid vara beredd
oavsett vad livet ger oss, jag ska vara här och jag ska vara där


Aldrig visste jag dom orden som skulle sägas
som jag trodde på dig varje natt och dag
Nu vet jag det pris att betala när du inte är här


rädd för elden som en gång höll oss vid liv
Nu är allt jag försöker är att hålla dig vid min sida.
genomsyra allt vi har gått igenom kommer du fortfarande vara här?

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards