SaMn

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av samn - 9 oktober 2011 15:45

Väntar på att sandra och freddan ska komma så vi kan myyysa, eller snarare plugga.

Nej kvällen är upplagd!

plugga.

Träna

Äta gott

Bada

Mysa till en film och

Sova


   

Av samn - 9 oktober 2011 02:32

Jag är för rädd för att misslyckas,

jag är för rädd för att såra,

jag är för rädd att inte kunna nå mina mål,

jag är på tok för rädd att bli ensam.

Jag är förvirrad över om jag tycker bäst om katter eller hundar,

jag är förvirrad över om jag ska välja gröt eller gröt,

jag är förvirrad över om jag vill ha någon där just nu ,

jag är förvirrad över om jag vill, vågar satsa eler vill, vågar avvika.

jag är på tok förvirrad över om jag tycker att leva själv livet ut är min största mardröm eller min största dröm.

Jag är aldelles för osäker för att vara själv med alla dom här tankarna just nu och jag är också alldeles för osäker att vara med någon eller något överhuvudtaget nu.  jag hatar det här.

funderar på att boka en resa långt bort långt runt, komma tillbaka om ett år. Fånga upp nya människor under resan. man har dem några veckor sedan dumpa dom. Leva med människor man kan trivas med för en dag, och nästa dag man tröttnat på dom dra upp nya kontakter, låna folk för dagen.

Det är så jag känner just nu, inget för seriöst,  varken för hårt sårbart eller för fasthållande, och ingen behöver veta något.

Man kan vara den man är just den dagen, för att nästa dag kanske vara någon helt annan. Ingen märker något ingen har någonting att säga till om att man är konstig elelr beter sig underlikt eller inte som vanligt, för så man är den dagen, det är det alla vet, så är Sofia, det är Sofia. dagen efter har dom ingen aning längre, för just den dagen kan man vara precis det kan känner för, eller precis det man inte känner för.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards