SaMn

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av samn - 12 juni 2011 23:50

Nu är det endast två dagar kvar tills det att jag och sandra sitter på ett flygplan härifrån. känns nästan som det inte är sant. JAG MÅSTE BÖRJA PACKA! och tvätta, min tvättmaskin gick sönder igår. Perfekt!

I två veckor är vi borta, plötsligt kändes det som en väldigt lång tid.. men det ska fortfarande bli helt underbart!

Men att så många saker hamnat i knepiga situationer på grund av den.

slutar med att jag fick reda på att jag är borta från min bror i en månad känns heller inte alls bra, inte alls. jag får försöka överkleva.. jag har ju en kvar hemma i sverige i alla fall , tur jag har som har två bröder!

Nu ska jag tydligen ner och bada med Martin, sköönt!




Jag vet att det inte är rätt jag kan inte ens sova på natten kan inte få det ur tankarna att jag måste få ur sikte innan jag hamnar bakom galler

Det som började som en sak med enkla bråk förvandlats till en riktig klibbig situation för mig bara att tänka på den tid som jag står inför får mig att vilja gråta

Framför en stor gammal publik

När hon passar rätt i mina skor

Vad förväntar du dig att jag ska göra

Om du spelar mig för en idiot kommer jag att förlora cool och räckhåll för min eld Titta, jag trodde aldrig att jag skulle göra det aldrig trodde jag att jag skulle göra det aldrig trodde jag skulle göra det,

Vad som någonsin hänt mig någonsin hänt mig, du, kan någon berätta för mig vad jag ska ta vägen, vad jag ska jag göra.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards