SaMn

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av samn - 17 juni 2011 12:29

Här i spanien har vi det underbart,
ligger i feber öroninflamation och halsfluss, det kunde verkligen inte varit
bättre!...

Har spenderat min tid här i spanien på hotellrummet, ätit varma koppen och nudlar, tuuuur att jag tog med det hemifrån! flygresan gick jätte bra, hade lite eller mycket on t i halsen men inge värre än så, men vid landningen gick något snett med mina öron, och när vi kom ner på den spanska marken, mådde jag så dåligt att jag flera gånger trodde jag skulle svimma, när vi äntligen tagit oss till hotellrummet, underbara sandra som gjorde och fixade allt. så fick vi uppsöka en läkare här nere. och jag fick massa mediciner så jag snabbt skulle må bättre och  bli frisk igen! ska dit idag igen lite senare och kolla så allt går åt rätt håll. men idag mår jag mycjet bättre iaf peppar peppar.

Så hoppas jag orkar ta mig ut och iaf sola imorn!

Hoppas ni har det bra där hemma i regniga och gråa sverige, och lite avundsjuka kan ni va på mig iaf haha.

bilder kommer senare, när det finns något att ta bilder på förutom en uttråkad brun sandra och en sjuk blek sofia, och ett jättteeeeee tråkigt hotellrum som visar samma filmer gång på gång på gång, men dom är svenska iaf, finns alltid något positivt i det negativa!

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards