SaMn

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av samn - 15 februari 2012 23:00

Igår var det ju alla hjärtans Shottarnas dag! 
Det firades självklart med ett ex antal shottar hemma hos fina Anna, kom dit och fick i oss världens godaste middag som cristin och anna gjort, och till det och efter det fick shottarna ta över. Tack för en trevlg och jätte mysig kväll tjejer!

Innan jag åkte dit kom Frida förbi en sväng, har inte hunnit ses något alls sen vi slutade färga håret haha, och nu åker jag på söndag och är borta et bra tag, så kommer inte blir bättre där heller. men mysigt var det.

Idag åkte jag och Cristin in till stan och åt en frukost, sedan iväg och shoppa gärnet til åre och fixa en del ärenden.

Sedan kom Älskade och saknade sandroo in till stan och myste runt, sen hem till henne och mysa ännu mer. Kom precis hem för ett tag sen, och skotta min trapp och uppfarten från all snö som snöat det senaste dygnet, skit.

hur ska jg klara mig utan den tjejen sandra undrar jag ju bara?

Det kommer ju bli svårt kan jag medge.


Inga bilder sen igår, dåligt säger jag bara

 

 

     


 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards