SaMn

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av samn - 2 juni 2012 03:16

Du har säkert haft svårt att gå in ensam i ett fullt rum

Man känner inte att man är där förrän han tittar på en.

Eller tar på en eller till och med skämtar på ens bekostnad.

Bara för att alla ska veta att man är med honom. Man är hans.

Helt ensam eller inte, man måste gå framåt.

Det du måste komma ihåg är att om alla är helt ensamma så har ni iallafall det gemensamt.




Toppen säger han jag ska vinna det stort! känslan av att du stannar mer med tiden.

Jag vill vara din bästa vän, eastside av dig. De är den värld jag älskar.

Tårarna jag släpper för att vara en del av vågen som inte kan stoppas, aldrig någonsin.

undrar om det är allt för dig

I den här världen hoppas jag att vara en del av vågen man inte kan stoppa. Allt annat bara flyter med.

Det ska vara så värt din vikt i guld, vinna eller förlora precis så som du kör.

Längre chockerande än något. jag visste aldrig något om dig, flera skäl till varför.

Jag behöver någon ny precis som du, mycket längre chockerande än något jag någonsin visste

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards