SaMn

Alla inlägg under november 2010

Av samn - 16 november 2010 22:50

På eftermiddagen idag efter det att jag varit i skolan och pluggat stenhårt, eller inte ens i närheten.

Så drog jag upp till stockholm iallafall och shoppade en massa kläder , skidkläder och en massa annat, nu är mina pengar slut för ett år framöver, jag lovar! 

  

Imorn ska jag upp till Stockholm igen på ett möte inför skidlärar utbildnigen jag ska på den andra December, fan det kommer bli så jävla bra!

Nu ska jag helt klart sova, jag håller på att dö lite grann.


Godnatt

  

Av samn - 15 november 2010 01:41

Ja jag borde sova, jag vill sova, men det går inte

Jag söker hela tiden efter andra möjligheter andra val andra människor, en annan sorts lycka.

När man efter flera gånger får smällen rakt i ansiktet, och när ens kropp är helt slut trots att du legat och sovit i en vecka och knappt orkat äta.

När man känner en sån stress över något man ändå inte gör, ligger stressen där för att man vet att man måste göra det? men ändå aldrig gör det.

Vad är det som gör eller hur hur kan en liten ynka människa som bara skapat olycka svek och fått en att inte bry sig om något annat, hur kan den ändå trots allt det trängt sig in i en i varenda liten vrå i ens hjärna kropp och liv.

Hur kan det dyka upp flera gånger dagligen en massa saker som bara påminner om allt det där som man trodde man hade förträngt totalt.

Hur mycket man hatar den, livet och drar allt över en kam, att allt är bara dåligt, jobbigt, äckligt, och riktigt jävla onödigt.

Ändå kommer du på dig själv hela tiden med att undra vad den gör just nu, hur den mår och framför allt vad den tänker.

Hur patetiskt? mycket patetiskt

Men vem har du att skylla?

Vad du än säger, hur många tårar du än fäller framför den, hur mycket du än skriker slåss och gör onödiga saker som du ångrar rejält.

Den ända du har att skylla är dig själv. Den personen kommer aldrig att lyssna, varken tycka synd om dig eller ge med sig.

allt är ditt fel, du har gjort dina val, och om du nu är så svag att en annan människa, en riktig jävla idiot har fått dig att göra saker som du ångrar efter. så är det fortfarande ingen annans fel än ditt eget.

Hur lång tid ska det ta att bearbeta? hur vuxen måste jag hinna bli?

Hur mycket ska jag hinna göra fel innan ödet vänder om och får mig på andra vägar.

Men vad som än händer kommer jag alltid att vilja stå där framför dig och ta ditt skott.

Och det är helt sjukt att det får vara så.


Tack för ikväll hej

Av samn - 14 november 2010 19:45

  

Jag tror jag hade en kul kväll igår?

Nu sitter jag och äter min frukost lunch och middag, Chips med Guacamole, sen ska jag sova, jag är fortfarande full!

Av samn - 13 november 2010 12:03

Hektisk vecka  på grund av snön? , toppen helg?

Vad ska ni göra ikväll?

  

Av samn - 9 november 2010 00:32

Såg gynning i Förkväll ikväll, 

Blev tok förälskad i hennes nya hårfärg strawberry blonde, som hon skrev på sin blogg.

Har ju funderat på en höstrenovering i håret ett tag nu, men jag vet inte.. vill absolut inte va  "bara" brunhårig. inte nu, inte så som jag var förr i tiden.

Men när jag såg henne ikväll kunde jag inte sluta kolla och min blick befann sig på hennes hår under hela programmet.

Nu funderar jag starkt som satan på hennes färg. om den nu skulle se lika likadant ut..

   Visst är den förbannat snygg?  

det är ju typ exakt så jag tänkt mig, inte brun inte röd inte blond inte "orange?

Men jag vet inte än riktigt, kanske har bestämt mig till våren eller nått haha

Av samn - 8 november 2010 23:47

Tänkte precis gå och ta en dusch borsta tänderna och allt annat för  jag var så jävla trött. Då kommer man på att man har hela maskin full med blöta kläder som ska hängas. Det kändes ju lagom kul redan då likosm..

Men att den blir helt jävla sne och rejält ostabil efter ett tag kändes ännu bättre verkligen.

  

det ser inte så illa ut nu, men efter att jag hängt upp nästan allt så brakar den totalt och jag fick börja om från början, och dessutom "laga" tvättställningen. ibland är jag rätt smart som trött!   

Får nog äta frukost stående imorn, men det är ju inte så ovanligt när jag väl tänker efter..

Av samn - 7 november 2010 22:13

En liten rolig bild från igår natt när Frida Frida och Johan kom över, vi underhöll oss med kortspel och massa snuskiga frågor. riktigt underhållande faktiskt

Ser ni min otroliga lycka på bilden? jag tror att jag nästan måste ha vunnit i kort just då faktiskt, kan va så!

Dagen i idag har jag och Frida befunnit oss i stallet och skogen en sväng, jävligt mysigt faktiskt om jag ska vara ärlig!


Godnatt

Av samn - 7 november 2010 13:28

  


Så jävla sant liksom.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards