SaMn

Alla inlägg den 3 september 2010

Av samn - 3 september 2010 21:22

Jag vill bara säga att du lever hela ditt liv utifrån ett livsmönster som består
av livslögner och anpassningsförmågor .
dessa styr hela ditt liv och blir till din inre trygghetszon i livet.
Eller nått ?


Nu ska jag snart sticka iväg.

Men drar upp några bilder jag tog nyss här på en bastuklar Sofia typ haha.


       Hörs imorn. sup lungt ikväll!! för imorgon är det Lördag

Av samn - 3 september 2010 20:32

Men vad fan händer?

Det senaste året har gått åt i skogen totalt! Bokstavligt talat.

Och det verkar inte se bättre ut framöver.

Vart tar alla vägen?

För alla verkar det gå så bra och åt rätt håll och allt förändras i rätt takt. Medans jag skulle vilja ha detsamma som det alltid vart ett tag till. 


Inget Sälen iår. vad vad händer ? Ingen snowboard eller skidor? Vänta ett tag jag ska bara spy.

Jag ser bara en lång mörk jävla vinter framför mig. Inget att se fram emot.

vad händer?


Käre gode gud om du finns, hjälp mig , finns det något kul i den här världen säg mig fan vart. Vart ska jag åka för att få kuk!

Nej förlåt mig KuL menar jag.



Nej inget Fredagsdepp idag längre inte. nu drar jag ut ännu längre i skogen och grillar och bastar.



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards