SaMn

Alla inlägg den 6 september 2010

Av samn - 6 september 2010 21:29

När man istället för tandkräm drar på hudlotion på tandborsten. då är man trött. eler så har febern slagit sig hårt om skallen.

Nu ska jag sova så inget värre händer och såklart så jag blir frisk


  


Hörs imorn

Av samn - 6 september 2010 18:32

Någon måste ha smittat mig


Idag känns det mycket bättre.

Om det inte vore för halsont huvudvärken och febern som kommer krypande mer och mer.

Jag blir galen! blir jag hemma hela denna vecka också. Jag har inte tid med det!

Har alltså vart hemma hela dagen idag, och lär bli det imorn också. sjuk på alla två skoldagar..


Dessutom är min dator trasig! ännu mer. igen. yttligre .

Blir galen!! 

Strömsladden glappar värre än en glapp käft.

Och den funkar nästan inte att ladda under tiden att datorn är igång.

Den är lite gammal, men jag tycker om den. och gillar inte så speciellt mycket alla nya laptops. Skärmarna är så konstiga, och inte många har alla uttag som jag har på min sjuka kärlek.

Dessutom har jag absolut inte råd med en ny dator nu. 

Alla pengar har under sommaren gått åt mitt nya place. Tven och soffan och en massa annat.

Låt snälla min dator fungera minst ett halvår till, så jag kan ha en chans att köpa en ny bra dator. så att jag slipper skrapa ihop till någon skit data!!

nog om det.


Vad mer har hänt då?

Jo jag har hittat några bilder från i Lördags haha..eller  ska man kanske säg söndags?

Här är i alla fall när Jonna och jag skulle gå cirka 6km kanske vid klockan sex på morgonen till Statoil för vi trodde notera trodde att den var öppen. 

Vi var så otroligt hungriga att vi då klockan sex på morgonen fulla &trötta gick iväg för mat men visade sig sen att det inte var öppet. Toppen


så drar upp bilderna nu och så hörs vi senare om inte febern gör så att jag somnar.

    


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards