SaMn

Alla inlägg den 10 september 2010

Av samn - 10 september 2010 23:23

Nu när jag har spenderat några dagar i soffan på golvet och i sängen och kollat på tv. Inte hela tiden inte halva tiden men mycket. jaja

Men jag har ändå kommit på mig själv att tycka om reklam.

Jag hatar när filmer eller program visas på kanaler utan reklam. Man får liksom ingen paus.

Hur sjukt låter inte det?



   

Av samn - 10 september 2010 18:24

Men åh jag dör det här är så jävla tråkigt

Tack för öroninflamationen också. det gjorde liksom pricken över iet.. eller gjorde den kanske två.

Nu kan jag se mig frisk i ett år framöver, om jag dessutom är sjuk hela helgen ut också.

Nu ska jag fortsätta ligga här och fälla några tårar för det gör så jävla ont & för att det är så jävla tråkigt


Finns det någon bra film eller? som håller på några timmar kanske dar..


Av samn - 10 september 2010 12:24

När jag är trygg kan jag njuta av livet

Då tänker jag inte på vad andra människor tycker om mig, eller tycker om hur jag använder min tid.

När jag har bra självförtroende får jag nya idéer, då kan jag improvisera om det är nödvändigt

Men jag kan också bara va för en stund.

När jag är trygg bekymrar jag mig inte om det som har varit, eller om det som händer i framtiden

Då kan jag va den jag är.

När jag är trygg kan jag föra tryggheten vidare


Text hämtad från moderna försäkringars reklamfilm.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards