SaMn

Alla inlägg under juli 2011

Av samn - 22 juli 2011 14:07

Åskan igår höll mig vaken hela natten.och jag är man nog att erkänna både för mig själv och andra..jag är livrädd för den. haha

Nu ska jag ut med brorsan och provköra nya båten, slänger upp en bild på den skönheten senare!

             

Av samn - 20 juli 2011 21:13

Dagen har spenderats i Stockholm, kollade bland annat på sista Harry potter filmen och kom hem med några små men dyra fynd, ikväll ska bli en ensam tidig kväll hade jag tänkt. Och så ska jag sova ut imorgon för första gången på länge, ska ju tydligen ändå bara vara regn..


Did you ever wish you could take back something that you

did in your past, If it wasn't for me I know what we had was

definitely gonna last. I realized that I've been foolish, I never

should have turned my back.


Bilder från dom senaste dagarna, och passar på att berätta att min mobil kamera är trasig. så det är inte jag som har hittat någon ny skitcool effekt, det är jag som har uppfunnit den. Jag kallar den.. att tappa sin telefon i marken för många gånger. Extremt effektiv, och en trasig DNA stege

             

Av samn - 18 juli 2011 17:19

Jag är som ett litet barn, så fort bilen börjar åka somnar jag. Har precis varit nere i Göteborg en sväng, kollat på en båt vi köpt och lite grävmaskiner och så. Nu vidare mot Linköping, hitta ett schysst hotell, träffa en vän, och kolla in staden.

Av samn - 17 juli 2011 21:54

Fyllda uteserveringar, sommarlättjan, dagledighetet
de sårade plåstrar om varandra efter några glas i en desperat dans 
låter livet vara stilla, en stund vid Aspö runt om sjön
nu omdöpt till stilla havet, en kamp för trasiga skor
dottern till den höga militären
band of horses och tung tobak
livet är tydligare idag, kontrasterna skarpare.
dyker ner i det kalla vattnet, känner livet rusa ner genom kroppen och upp igen,
en varm hand på den kalla huden utav någon man tycker om
låter tiden bara vara, fångar den här dagen 
Jag följer tavlans penseldrag in i natten och på en balkong dricks rött vin.
ett ljus brinner stilla, ett ord tatueras in i betongen.
det känns mer verkligt ikväll.

Av samn - 16 juli 2011 22:41

Med min riktigt dåliga ovana till försvarsmekanism är det absolut inget fel på har jag lärt mig. Att det är något större fel på mig och min syn på saker och ting, kan ju diskuteras. Och hade det bara varit jag som förlorat på det eller som det drabbar hade det varit en sak, men i nuläget när saken i fråga inte endast ligger till så. Gör jag saken bäst i att bara lämna vända om och gå därifrån. Att gör helt tvärt emot vad man vill kanske kan vara nyttigt. Det sägs ju faktiskt att man inte inser vad man har förrän man förlorat det. Vad fan håller jag på med. Vakna upp Sofia!

Av samn - 14 juli 2011 02:13

 


Jag kan inte säga vad det egentligen är.

Jag kan bara berätta hur det känns

Och just nu finns det en stål kniv i min luftstrup

Jag kan inte andas

Men jag slåss, även om jag inte kan slåss.

Så länge fel känns rätt funkar det.

Det är som om jag är på en hög höjd med en idiotisk kärlek och är berusad av hat

Det är som jag är påtänd av färger och jag älskar det mer att jag lider

jag är bortom alla broar

Och precis innan jag är på väg att drunkna

Räddade han mig

Han hatar mig fan

Och jag älskar det


Vänta, vart ska du.

Jag lämna dig när du inte kom tillbaka

Vi kör tillbaka

Nu börjas det igen

Det är så vansinnigt.

För när det går bra, då går det bra, då är jag Stålkvinnan med vinden i ryggen..

Men när det går dåligt är det hemskt. jag känner mig så dålig

Vem är den killen?

jag vet inte ens hans namn.

jag la upp båda händerna på bordet.

jag kommer aldrig att gå så lågt igen, jag antar att jag inte känner min egen styrka

Av samn - 13 juli 2011 23:50


  Åkte in till staden imorse med sara som bott hoss mig under natten,     

träffade mina fina Jonna och Sandra gick några ärenden och tog en frukost i stan.

Sedan kom kära Fredrik och hämtade oss med båten, och körde hemmåt mot aspö, bytte till vår båt och åkte runt på sjön hela dagen, låter bilderna nedan tala för dagen.

Nu efter en släkt middag snack med min fina nära och kära är det bara att börja packa väskan, för imorn drar vi iväg till Göteborg!

                                       "-Men hallå vad är det här, kom igeeen... kör lite snabbare"

   "-Meeeen saaaktaaa neeeer!"

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards