SaMn

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av samn - 2 februari 2011 21:26

Åkte in till stan idag på en fika med Cristin och gjorde lite ärenden. Och min nya dator kom äntligen idag! underbart

Och linserna hämta jag ut.

Vad tycker ni, blå eller brun?

Själv älskar jag bruna ögon, särskilt till blonda. Kör på det månaden ut, sen bestämmer jag om fortsätta med endagslinser eller kör på färgade eller ofärgade månadslinser.

    

Av samn - 2 februari 2011 01:50

Allting är så jävla äckligt, jag kallsvettas är sjuk i huvudet och det enda jag kan tänka på är hur äckligt falska varenda en är.

Varför kan jag bara inte somna om?

Personer kan inte ändra sig dom ändrar sig rent av aldrig, människor är det dom precis alltid har varit, ibland kan dem visa framfötterna och vara en cm längre än vanligt, men vänder rätt snart kappan efter vinden.

Och det finns inte något annat som får mig att må så dåligt som lögner påhopp och svek. Svek? vem fan kom på svek likosm

Det finns inget så illa och äckligt som ni brudar. Ni killar är absolut vidriga små äcklen men tjejerna vinner fan hem priset.

Jag kan inte förstå hur man kan förlåta en person for everything they ever do, när man ändå vet längst inne hur mycket det tär på en att ens lägga en tanke åt skiten, 

Att jag lärt mig utav min vän Sara en grej, Går det inte att skjuta bort känslorna åt vänster, ja då får man prova åt höger! och vet ni vad, det funkar oftast faktiskt, förutom nu förutom igår förutom förra månaden och förutom då, vad fan är det som händer


I never gonna fight for nothing, and that´s the way i go on now and always have

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards