SaMn

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av samn - 3 februari 2011 01:31

alla hatar mig just nu men faktum är att jag hatar alla också, har man gjort sig själv  hatad kan man inte annat göra än le.

Jag ska aldrig göra om mina misstag jag en gång råkat ut för att prova på, jag vet hur jävla idiotisk man kan vara ibland när saker bara åker ur ens käft för det känns bra just i sekunden. Frågan är bara om personen i fråga förstår det också? 

Har alltid tyckt det varit ett patetiskt snack med att sverige är så jävla surt och att alla bara vill härifrån, jag har nu själv kommit till den punkten där jag kan säga med två händer i luften att jag själv hatar sverige och sveriges befolkning sveriges brats sveriges fjortisar sveriges medelklass sveriges underklass och sveriges överklass sug min snopp nu ska jag härifrån jag är så trött på allt onödigt

Godnatt

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards