SaMn

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av samn - 19 februari 2011 16:37

 Nu finns det grus i våra röster, glas splittras från kampen I denna dragkamp, vinner du alltid med när jag har rätt för att du fäller mig. Från din hand med våldsamma ord och tomma hot, Och det är sjukt att alla dessa strider är det som håller mig nöjd   

Av samn - 19 februari 2011 14:00

Veckan har bara ruuusat iväg.

Har beställt biljetter till Rihanna i November med Jonna och Michaela, längtar jag eller?om jag gör

Har tagit ett antal fikor i staden men några fina.

Bestämt mig för att fortsätta med bruna linser ett tag, så nya är beställda.

Varit i skolan och dött i princip, och igår var det tjejkväll plus C.

Och nu tvättar jag och packar, och står framför samma dilemma som alltid, Hur jag ska få plats med ALLT? och vad ska jag ha med mig


Jag och Jonna åker upp till fjällen imorgon bitti, äntligen kommer jag upp och får dra några åk i backarna. Känns èn otrolig underbar känsla, blir dock bara kvar där halva veckan men det känns inte som det gör så jätte mycket faktiskt. Vi hoppas på några kanon dagar, och att vi hittar rätt med alla tåg och bussar och faktiskt kommer hem också. så jag hoppas ni också får det asbra


       

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards