SaMn

Alla inlägg den 7 september 2011

Av samn - 7 september 2011 23:20

Även fast jag dem senaste veckorna har bevisat för mig själv rätt mycket att jag klarar det mesta,eller jag klarar det jag vill. och jag är på alla sätt och vis starkare än jag själv vissa gånger tror.

Så kommer den där tvivlan och strycker sig på ibland och det är då jag blir svagare och mindre än jag egentligen är, det är då det går sämre det är då det går dåligt.

Jag vet inte om tvivlan uppkommer när jag känner vibben av att ingen annan tror på mig. Men vid vidare eftertanke så vet jag att det bara stärker mig ännu mer, och jag klarar saken i fråga tusen gånger bättre.

Ni kanske inte tror det, men ju mer folk hatar mig, vänner sviker mig stampar på mig och ger mig en hård spark i magen, som både den och jag blir förvånad och upprörd över. Det är det som stärker mig, det är då jag är som starkast, kanske inte direkt, kanske inte en vecka efter men när du minst anar det är de du som ligger på marken med mig över tittandes ner mot dig. Men jag sparkar inte tillbaka, nej jag går bara där ifrån.


Du far in mitt huvud som en spjut, har du fått mig att greppa för din luft.

Och nu när du säger några saker som du egentligen inte menar.

Hur fan skär jag upp mellan orden?  

Jag glömde, försöker att inte ingripa, sätta upp en kamp som det inte är att ta sak för mig!

Jag lovar det här måste vara den sämsta positionen att vara i, jag antar att du tänker som du har ignorerat situationen, Och att vända sig till ett pussel.

Orsaken när du är nere du måste låta det gå.

jag vet att hon är i chock!

Vad som händer när timglaset av kärlek tar slut? Under ett tak och ett hus, och allting blir så kallt, det är det enda jag vill veta


   

Av samn - 7 september 2011 00:02

En gammal man blev 98.

Han vann på lotteri och dog nästa dag.

Det är en svart fluga i din Chardonnay.

Det är en dödscell och som du benåda två minuter för sent

Är det inte ironiskt, tycker du inte?

Det är som regn på din bröllopsdag.

Det är en gratis åktur när du redan har betalat.

Det är de goda råd som du bara inte tog, vem hade trott det skulle hända.

Det är siffror, det gäller att slå tärningarna rätt.

Mr play It safe var rädd för att flyga ändock packade han sin väska och pussade hans barn och fru hejdå.

Han väntade hela sitt jävla liv för att avstå från denna flygning och som sedan i slutet ändå kraschade.

Och är det inte ironiskt, Tycker du inte

Tja livet har ett lustigt sätt att smyga sig på dig när du tror att allt är okej och allt går rätt och livet har ett roligt sätt att hjälpa dig när du tror att allt har gått fel och allt sprängs i ditt ansikte.

Det är trafikstockning när du redan är försenad.

Det är bara rökfria skyltar på din 5 minuters cigarett paus.

Det är som 10 tusen knivar när allt du behöver är en sked.

Det är som ett möte med mannen i mina drömmar och sedan ett möte med hans vackra tjej.

Och ja, är det inte ironiskt? Tror du inte lite för mycket själv då kanske?

Livet är ironiskt


 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards