SaMn

Alla inlägg den 12 september 2011

Av samn - 12 september 2011 17:52

Snart klart

 

Av samn - 12 september 2011 16:19

Har legat i soffan hela dagen helt utmattad. jag förstår inte i lördags förmiddag cyklade jag över lite senare än dom andra för att jobba. Precis när jag var framme efter att ha cyklat racet dit utan frukost i magen och en aning halv bakis kanske, känndes det som att någon drämt till mig i bakhuvudet efter jag stigit av cykeln. Vart lite halv snurrig satte mig ner vilade drack vatten och sen var det bra, inge mer med det! Igår var jag skapligt trött bara gick och la mig tidigt och imorse vaknade jag med "huvudvärken" tillbaka jag trodde nästan jag hade ramlat ur sängen och slagit i bakhuvudet först. Jag förstår inte vad är det här? har ont i bakhuvudet ner mot nacken. Ingen aning, någon som vet? 

Det börjar kännas lite läskigt faktiskt, för jag tappar liksom balanssinnet också.

Efter att ha vilat hela dagen känns det bättre, och sitter just nu i köket nere i huset och har lite ångest för att jag inte gjort något idag. Så Googlade fram ett recept oh tänkte nu överraska med middag, om det nu blir en god och bra överraskning återstår. Räkor är det som står på schemat i allafall.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards