SaMn

Direktlänk till inlägg 11 september 2010

Story ur olika perspektiv

Av samn - 11 september 2010 00:15

Två tjejer sitter och pratar:

Tjej 1 säger:
– Vi hade sex igår kvällkatastrofHan kom hem från
jobbet, åt middag på tre minuter, vi hade sex i kanske
fyra minuter och två minuter senare somnar hanHur gick det för dig då?


Tjej 2 svarar:
– FantastisktHan kom hemöverraskade med att bjuda
ut mig på middagoch jag fick välja restaurangSen
promenerade vi hem i ungefär en timmejättemysigtVäl
hemma tände han några ljus och så hade vi förspel i en
timmesen underbart sex minst en timme tilloch till
sluthör här!!... så pratade vi i en timme till. En
sagokväll helt enkelt!

Tjejernas respektive sitter och snackar om samma kväll:

Kille 1 säger:
–Vi hade sex igårUnderbartKom hem från jobbet,
middagen är serveradkäkadehade sexsen somnade jag.
OslagbartSjälv då?

Kille 2 svarar: 
– KatastrofKommer hem från jobbetelen har gått.
Jahafick bjuda gumman på middag uteinte så gottmen
dyrtVille inte pynta taxi sen också, så vi fick
promenera hemtog en evighetKommer hemfortfarande ingen
el, fick tända några ljus så man såg nåtVar så
irriterad så det tog en timme innan jag fick upp denoch
säkert en timme till innan jag kunde kommaFrustrerande!
Sen var jag så uppe i varv så jag inte kunde somnalåg
där i minst en timme tills hon lyckades snacka ihjäl
mig!!!

haha klockren.


  

 
 
Markus T.

Markus T.

11 september 2010 20:13

Hehehehe, den var helt klockren!!! :p

Tycker inte du ska rycka upp den fina blomman :)

Sv: hehe, ne du är absolut inte ensam om att gör såna konstiga saker ;)
Tack så jättemycket! :) Alltid kul att höa när andra tycker om :)

http://markust.bloggplatsen.se

samn

11 september 2010 20:50

haha eller hur, jag tycker bara den är så bra!
okej, bara mellan dig och mig..
Jag ska inte rycka upp den ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av samn - 20 november 2012 01:09

Jag vet faktiskt att jag ännu en gång kommit till den punkten i livet då jag känner mig ganska hopplös på vissa plan men samtidigt helt oslagbar.  Och det kan slå över på bara en dag. Jag gick igenom detta en gång i somras också då jag inte helt kan ...

Av samn - 4 november 2012 03:55


   bästa bästa bästa du.  

Av samn - 20 september 2012 20:13

                             

Av samn - 10 september 2012 21:22


Har precis packat klart nästan allting, resten av veckan kommer jag bli en kungsängenbo. Kommer bli såååå skönt att slippa gå upp halv 5 på mornarna. ser fram emot det enormt och bara 20 minuter till skolan hur skönt?. Jag tänkte jag skulle ha plugga...

Av samn - 6 september 2012 21:06


En sån här bra dag har jag inte haft på väldigt länge. men oj vad skönt det är när dom kommer ibland! Fått min telefon äntligen att fungera efter ca två månader och massor av annat som jag inte vill gå in på. Dessutom fått besked om idag att jag bö...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards