SaMn

Alla inlägg den 1 december 2010

Av samn - 1 december 2010 23:00

   hahaha vadå likosm?

Av samn - 1 december 2010 22:46

Jag är förjävligt dålig på att packa. Varför har ingen lärt mig det?

Jag hatar att va brud. så mycket onödiga saker.

 hälften är nedpackat i princip , och den är proppfull! Och väger mer än jag. 

Jag förstår inte riktigt hur det här ska gå till..

Jag får nog börja prioritera lite saker.. kanske

Aldrig jag kommer orka gå med den, skidbagen och mig själv  6km. never

åh hur ska detta gå?

Nu är jag trött  går och sover nu iallfall , så får jag ta itu med detta

i-landsproblem imorgon istället. Fattas bara att jag försover mig

     byyee

Av samn - 1 december 2010 14:28

Sitter och letar febrilt efter massa ny musik som jag kan ha till bussresan imorgon, packar en massa, känns dock som jag kommer missa eller glömma hälften..

Vädret är underbart, skulle nästan önska att man hade fönster överallt sånna här dagar.

Hoppas vädret håller i sig till Söndag, Vad är mer underbart än när solen ligger på och snön glittrar, och nej, jag störs absolut inte av lite kyla. det är bara underbart, och ger absolut en kick!

Japp, jag sa förut att jag mådde bättre, men fan gjorde jag inte det!

Nu tänker jag inte ens säga något, det enda jag ska säga nu är att jag hoppas min vecka blir toppen!

Jag hoppas däremot att min lilla kusin som inte tittat ut i den kyliga världen riktigt än, kommer ut snart, tråkigt att behöva lämna staden när hon snart är påväg. Men sånt är livet! och då kommer en anledning att vilja åka hem sen igen haha typ.

      Från fönstren just nu

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards