SaMn

Alla inlägg den 6 december 2010

Av samn - 6 december 2010 20:02

Jag tror det finns otaligt många sätt att leva sitt liv och inget är rätt eller fel. Däremot kan man göra val i livet som är mer eller mindre bra för en själv. För att undvika att göra mindre bra val måste man lära känna sig själv så bra som möjligt. Med det i tankarna så måste det ju vara så att man gör bättre och bättre val ju längre fram i livet man kommer. Har man gått igenom en kris så kommer man oftast ut starkare på andra sidan och man har lärt sig nåt nytt. Allt man varit med om i livet påverkar de val vi gör, därför måste man vara lite förstående mot andra och vara medveten om att även om man inte hade gjort samma val i liknande situationer så har alla sin egen anledning till att vi gör de val vi gör. Det kommer med bra med det dåliga. Även om nånting var fel för mig så kanske det är helt rätt för nån annan. Dessutom har vi olika förutsättningar i form av olika gener och arv. 

Allt ska inte alltid vara lätt!

Av samn - 6 december 2010 16:52

Jag har panik ångest inför alla julklappar, som varje år..

Ingen är klar inte ens någon idé.

TIPS tack

  

Av samn - 6 december 2010 00:02

Jag är hemma, Äntligen! eller är det verkligen det?

Har iaf haft det skit kul! skidkul.. haha

    

Har inte träffat lill kickan än. 

Det är mamma som tagit korten , darför dom är så extremt dåliga haha.

Nu blir det helt klart sängen, fan vad gött jag kommer sova

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards