SaMn

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av samn - 19 januari 2011 12:42

God dag

Idag är en ledig dag, trots det vakna jag runt halv nio, fast hade då sovit runt mer än 12 timmar så att så konstigt var det väl ändå kanske inte.

Däremot vilar det en konstig känsla över hela dagen, men varför kan jag inte riktigt komma på, kanske är det är det åldern som griper tag och visar sig, kanske är det den här vårkänslan ute som känns konstig och annorlunda, kanske är det många tankar som snurrar runt idag, många tankar men lite koll på vad dom egentligen handlar om. 

Någonting är konstigt och annorlunda, men ibland känns det så, man vaknar upp en dag och så känns det som man har sovit i en månad, för det känns som att det hänt en massa saker man inte varit med på och hänger inte riktigt med på vad som händer. Allting känns helt enkelt en aning annorlunda, och ändå syftar jag inte på något speciellt.


Har egentligen inte någon som helst lust att göra någonting alls idag, känner mig lite små sjuk och nedstämd men måste åka in till södertälje om nån timme och träffa en tjej från banken, skönt att slippa ta tåget upp iallafall, lite positivitet måste med!


   En sån där skön kass bild från i lördags när släkten var över på middag och gratulera mig.  på mig och min kusin Aaron

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards