SaMn

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av samn - 20 januari 2011 20:47

Nej men hallå? jag kommer aldrig se mig som någon skytte. Jag är en stenbock. En stenbock hård av sten!

Nej det här gillar jag inte nästan så jag får en känsla av obehag, vadå en annan position?


Däremot så gillar jag det här.

      

  

  

    

                                         

    

Av samn - 20 januari 2011 02:39

Bara för att jag gick och la mig jätte tidigt och tänkte vara sådär duktig och imponera lite på mig själv, så vaknar jag tre timmar senare och är klar vaken. det känns ju sådär skönt!

Tills jag inväntat tröttheten tänkte jag kolla på massa gamla bilder, men hittade massa gamla videofilmer istället, extremt roligt jag kommer vara vaken hela natten!


Tänkte först lägga upp några andra men sen insåg jag att dom var alldeles alldeles för pinsamma och ångrade mig. tillslut infall dom här mig, men antar att jag kommer ångra mig sen iallfall.men dom här var dem absolut mildaste

men fan vad jag garvar gud vad kul minnen är


   Jonna& Sofia Kanske Inte sådär jätte nyktra
  I mitt gamla söta lilla rum på min födelsedag för hm 4 år sedan hahaha

min engelska var bäst, ackorden var klockrena, min röst likså, och mitt smör smile i slutet , åh jag dör vad roligt

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards