SaMn

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av samn - 27 januari 2011 01:33

Vad fan gör jag fortfarande vaken? 

Sitter och tänker på hur onödigt stressig morgondagen kommer bli. Hallå sjuk eller?


Idag skulle min nya dator varit här, men post bilen körde iväg med den, Lärde mig att posten inte alls råkar tuta innan dom går och ringer på dörren. Utan att dom med tutan vill att man ska komma ut.

Lärt mig att vinkar folk på dig när du åker bil så behöver det inte vara någon du känner.

Har upptäckt min sjukat onormala dolda talang på Fifa.

Lärt mig exakt hur man går till väga för att ställa världen upp och ner bak och fram snett och snett.

Lärt mig av tidigare erfarenheter att faktiskt störa mig ännu mer på idioter än vanligtvis.

Lärt mig att koka perfekta ägg, därav också lärt mig att likså krukväxter behöver vatten precis som vi människor.

Nästan lärt mig att hatälska mitt fläckigt färgade hår.

Oj, glömde nästan att berätta att jag också lärt mig yttligare en grej till!

Och det ska tydligen vara att det finns ett ord i hela världen som betyder precis lika dant på alla språk, vilket då alltså menas med att precis alla förstår vad du menar, okej nästan alla då..

Spänningen stiger, nyfikna på vilket ord det är? Tänkte väl det

Håll i hattarna för här kommer det

Detta ord är det hyschande man frambringar när man vill att någon ska vara tyst. om det nu ens kan räknas till ett ord tänker ni och jag, men aa tydligen kan det de. 


Sjukt intressanta saker man kommer på såhär på natten så


Godnatt

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards