SaMn

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av samn - 4 augusti 2010 23:30

Kände att det börja trycka på lite i kissblåsan så gick till badrummet för att ja gå på toa.

När jag öppnar toa locket ser jag till min stora förvåning att det kryper runt en geting i toaletten på kanterna?  Jag spola bort den direkt haha.

Men nu är min ända fundering nu är hur fan den kom dit?

Senaste gången jag var på min toa var igår kväll. Och inte har jag något minne av att det var någon geting i badrummet då.

Så nu sitter jag här och är lite nojig om jag ska våga sätta mig på toan i allafall, vill ju inte precis att den ska simma eller flyga upp och sticka mig.

Tror det får bli skogen med en pannlampa ikväll haha.

godnatt

Av samn - 4 augusti 2010 22:51

Jag är trött, och skulle inget hellre vilja än att gå och lägga mig.

Dessutom känner jag febern och huvudvärken igen.. Kan det möjligtvis ha något att göra med att jag inte tagit mina tabletter på typ en vecka..? Eller kanske också att jag inte ätit något idag förutom en bakad potatis för cirka en timme sen.

Jag skulle bara vilja ställa mig  i en kall dusch och sen gå och lägga mig i sängen.

Men jag har tusen saker att göra, för att jag har sovit i soffan sen jag kom hem vid halv fem, fem. Det var ju inte så bra Sofia.

Dessutom blir jag grinig och känslig som ett nyvaket litet barn när jag sovit på dagen, och sedan vaknat innan jag har fått min sömn jag behöver.

Nu ska jag fixa klart det här, allt det här med tårarna brännande i ögonlocken och en kropp som det bara skriker nej jag orkar inte om.

Ska livet va såhär. Massa jävla stressmoment hela tiden. Det är fan det enda det består av känns det som. Dessutom är sommaren snart slut

och jag vet inte ens vad jag ska göra till hösten.

Att det faktiskt aldrig kan bli så som man vill, eller tror det kan bli.

Vad fan ska hända.?

Nej ger jag upp, nu sover jag istället och låter drömmarna ta över, dom känns nästan nu i dagsläget enklare att ha en strimma kontroll över. Jag vet det låter helt sjukt.


Sovgott


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards