SaMn

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av samn - 13 augusti 2010 18:45

Fan vilken kass jävla sommar.

Och det gör det inte bättre med att den nu är slut heller. för det är den faktiskt, och jag vill bara spy!

Spy åt tanken att jag verkligen vantrivs i skolan och har alltid gjort.

Jag hatar alla lärare, vilka dom än är. Jag hatar alla töntiga böcker och alla fula CDskivor dom pratar Engelska på med deras töntiga röser.

Hatar alla som springer runt och leker som dom vore 12 år igen. Gör allt för att irritera lärare för att dom vet att att det är då dom får mest uppmärksamet och verkar hjälplösa i lärarens syn, så kraven sätts lägre på dom.

Hatar alla pluggisar som himlar med ögonen så fort någon inte förstår, och som gapar så hakan slår ner mot deras fula äckliga kläder när man bekänner att man fick ett G stolt , eller ännu mer ett Ig.

Hatar alla töntiga onödiga friluftsdagar och annat. Hallå ska vi va i skolan skjut ihop allt då så det är över så snabbt som möjligt och låt det va viktiga saker då som behövs för att få betyg på proven så man kan dra därifrån sen!


Det gör bara ont och jag vet inte var jag ska ta vägen.

Vad fan gör man när man märker att allt bara är fel?

vad i helvete gör man då? Jag vill gå en linje som jag känner jag får ut något av, och en klass som är rolig och spontan så man kan ha något att roa sig med under helvetet.

Att byta skola eller en linje är inte att tänka på längre. Allt har bara runnit ut i sanden. kanske för att dom andra heller inte vet vart man ska göra av ett Ig barn som inte fattar ett piss förutom på Iv. Och det är ju verkligen inte ett alternativ, då får det förbli handel tills jag inte orkar stå upp längre.

Det här skolåret kommer bli min död.

Jag kommer gråta mig själv till söms varje kväll för att jag vet att om några timmar måste jag åka dit. 

Jag vill inte, snälla låt det få finnas en annan ny fräsh lösning på mitt nu största problem.




Av samn - 13 augusti 2010 14:08

Sådär!

jag kom upp imorse, ett under!

Men sitter och gäspar nu som en galning.

Kom precis hem i allfall, ska väl försöka att hitta på någon lunch och sedan.. nej jag vet faktiskt inte.

Det är Fredag den 13de idag. otursadag.

Så resten av dagen och kvällen ska jag hålla mig hemma, dagen har vart felfri tills nu (peppar peppar) Men för säkerhets skull så man vet inte vad som kan hända.

Köpte hårfärg idag. Men ska inte färga det idag, det får bli imorgon

ska jag göra något överhuvud taget får det blir efter tolv inatt=)


Hörs

Och kom ihåg. Va inte 13 personer todayy vaa

Av samn - 13 augusti 2010 03:37

Jag har gjort det igen! nästan


klockan är halv fyra och jag är vaken. Jag kommer definitivt sova lääänge imorn.

Men det får jag inte! nej!

För imorn ska jag in till stan och göra lite ärenden samt träffa jonna över en fika.

Så imorn måste jag ta mig upp vid åtta ungefär. Jag måste!

påminn mig det... haha. nej det här är faktiskt inte kul ååh

Jag tror jag måste skaffa någon som kan hålla koll på mig och så jag slipper sova själv när det är mörkt heheh. Men vem skulle det va likosm?   

nej godnatt   

och önska mig lycka till med väckarklockan

Av samn - 13 augusti 2010 01:03

Jag brukar inte tycka om "idol" artister jag brukar sopa dom till papperskorgen direkt.

Men den här tjejen fick jag faktiskt upp ett öga för direkt.

Och även fast jag inte följer idol tävlingen så, så hoppades jag ändå lite på att få se henne i finalen. Eller var hon kanske det?  Vet heller inte vem som vann iof.

Men hon. Tove Styrke. är faktiskt helt grym.

Tokigt fast underbart namn.

Helt fantastiskt naturligt söt.

Och en fungerande röst till hennes utstrålning och låtval.

Det enda som kan irritera mig lite är att hon är lika gammal som jag och är så bra


Den här låten gillar jag definitivt 

Av samn - 13 augusti 2010 00:00

Känslan av att det kommer ner med luften, att höra skriken från överallt.

Jag är beroende av spänningen, det är en farlig lek, Kan inte va rädd när det längre inte går ner.

Är det här, vi två ett problem så säg mig det nu,

Är det vi? eh fan panta din fina lojalitet och få dina strapatser gjorda.

Allt blir istället svart, allt.

svarta kort, svarta bilar, Allt och alla är svarta.

Jag är mer nere på djupet.

Om ni killar verkligen är ett faktum här i världen, kommer jag att förklara det senare.

Men just nu! Låt mig återkomma till detta papper, jag är ett par steg ner, och jag försöker komma tillbaka, jag gav dig ett grepp och förlorade fem.

6 nollor? flera nollor.

Livet är ett spel men det är inte rättvist, bryter jag reglerna så bryr jag mig inte, så jag fortsätter att göra min egen grej.

Går högt mot regn, är nästan där och kan inte ge upp nu, bara en sak att att tänka på är vem gör den här stan ikväll?

Du kan kalla mig vad du vill  men i en mörk lerig terräng i livet följ ledaren och skippa det onödiga snacket. Du orkar gå längre då .

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards