SaMn

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av samn - 15 augusti 2010 00:40

Har fått klagomål från några håll att jag borde ha mer bilder. Att inlägget blir mycket intressantare då.

Men jag försvarar mig med att min dator faktiskt fortfarande är trasig så har inga bilder på den datan som jag använder nu, heller inga redigeringsprogram. 

Sedan är jag inte en sån som tar kort för varje dag och varje sak jag gör.

Beror väl dels på att jag inte har någon bra liten kamera som jag kan ta med överallt. System kameran är lite för stor och lite för dyr för att springa runt med tycker jag, trots att det blir bra bilder. Men den används när det är något speciellt och när jag vet att jag kan hålla koll på den haha.

Och sen vet jag för övrigt inte vad för bilder som jag skulle kunna dra upp när jag bara drar till något inlägg som jag nästan inte vet ens själv vad det handlar om.

Men jag funderar vidare på det, och ska försöka ta så mycket kort jag kan!

För jag vill va intressant   



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards