SaMn

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av samn - 26 augusti 2010 15:07

Nu ska jag dricka te och se I skuggan av värmen.

Har faktiskt rätt höga förväntningar, men det återstår att se om den lever upp till alla.

Av samn - 26 augusti 2010 14:31

När ångesten väl lagt av och jag kommit in i den verkliga vardagen igen.

Känns allt det nästan mer som ett lugn.

Man har ångest och är kanske lite rädd för att mörkret kylan snart är påväg.

När allt det där gröna och varma är så långt borta, ändå känns det ett lugn i hela kroppen. och det känns som man vet exakt vad som kommer hända

Man har lagt av sig all den stress som man faktiskt tror sig att inte ha under sommaren.

All den stress som man faktiskt har under sommaren. Trots att det är då jag och dom allra flesta är lediga.

Stressen under sommaren ser mer ut att man måste komma med saker hela tiden. Då är man ledig och det är varmt ljust dygnet runt, och man kan och har faktiskt en tendens till att göra precis vad som helst.

Man ska ut och resa så mycket som det bara går, hinna med att träffa så många som det går, hinna fixa det och det och det. hinna med så mycket att jag nästan tror att koppen står på högvarv, och att höst ångesten beror mer på att kroppen ska hinna varvar ner sig inför skolstart och jobb. Jag kan ha fel, men jag känner en stark känsla av att jag har rätt.

Av samn - 26 augusti 2010 13:45

Igår var jag i skolan.

var väl helt okej att komma tillbaka igen.

Efter en dag springandes runt och tog kort med alla handels klasserna och nya ettorna

Åkte jag och Sofia in till Södertälje till hennes lägenhet, sen runt på stan lite, och försökte sedan ta oss bort mot tåget för att åka hem.

Men istället hamnade vi i Tumba pågrund av att vi tog fel pendeltåg haha.

Och efter allt annat knas med tågkort och busskort, var vi tvungna att åka tillbaka till Nykvarn igen. Men då orkade vi inte åka runt mer så då fick Mamma komma och vi åkte med henne istället. funkade nästan bättre det.

Antar att vi var lite ute ur matchen efter mer än 12 veckors ledighet.

Somnade direkt efter att jag kommit hem, och har sovit tills nu 13,20 .?

Skulle egentligen åkt in till brightcare idag men efter nattens jobbiga mage och spytt lite närsom, så känns det som jag ska åka dit imorgon istället. så så fick det bli.

Hörs

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards