SaMn

Alla inlägg under september 2011

Av samn - 4 september 2011 20:09

     Före   efter          

Av samn - 3 september 2011 21:46

                                     

  Tjuvtittar på vad som har hänt dom senaste dagarna

I

Av samn - 3 september 2011 12:32

Träningsvärk i hela kroppen och blåsor i händerna rivsår längs hela benen haha ja extremt skönt!

såhär såg jag ut efter gårdagens jobbdag.

och nu åker jag tillbaka och kör igång igen efter en lunchrast hemma. Det här kommer bli så jäkla braaa!

 

Av samn - 1 september 2011 00:59

 


Är det verkligen redan September?, 


Gud vilka tankar som snurrar runt i ens huvud så fort mörkret börjar falla, och ju mer längre in på natten, förstår inte varför man inte är så smart och går och lägger sig istället.

Idag fick vi nycklarna, åh shit vad bra det här kommer bli! jag är så förväntansfull att jag håller på att spricka! det är det jag ska lägga all energi på nu, så allt annat runt omkring bara kan lägga sig med tiden, utan att man behövt lägga någon energi på det överhuvudtaget, varken fysiskt eller pysiskt. Låter rätt bra va?


Folk brukar klaga på mig,om inte annat mina bröder, dom gånger vissa dagar jag brukar bunkra totalt, ingen får kontakt med mig, och telefonen kan ringa tusen gånger om, men jag bara fortsätter sova.

Och jag har nu hittat den perfekta beskrivningen på det som händer just då dom gångerna.


Jag sover för att jag är trött men det är inte bara därför.Jag sover för att komma ihåg,

jag sover för att glömma,

jag sover för att kunna fortsätta.Just då är det bara sömnen

och drömmarna som existerar.

Men som vanligt så kommer man vidare och snart är allt bortglömt

och vardagen har återigen tagit över ens liv.



Kommer dessvärre inte ihåg vart jag hittade den, men det var på någons blogg för ett bra tag sen, och om nu någon känner igen den, så ger jag dig all cred.


Vill också bara ge en förvarning och ett litet tips, händer det igen, kommer jag definitivt inte glömma det och heller inte förlåta.

Godnatt 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards