SaMn

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av samn - 22 juli 2010 21:45

Jag är en naturbegåvning på att köra bil!

jag lovar    

Av samn - 22 juli 2010 16:24

Nu har jag äntligen knäppt några bilder.

Men som sagt det är inte riktigt riktigt klart än.

fattas några lampor m.m

men här kommer i alla fall bilderna från innan vi börja fixa.

  när vi byggde köket.

  hela rummet nästan, det dåvarande kontoret.

      Och nu Ca 7 veckor senare.


         

   

Och tillsist badrummet, och rakt bakom är badkar.

Jag stormtrivs! jajjamensan.

Hörs!

Av samn - 22 juli 2010 00:30

Och juste , nej nej nej nej jag har inte bråttom med kärleken snarare tvärt om! mycket tvärt om!

trots att jag är den enda singeln i hela världen just nu...

och det suger jag lovar.

inte för att jag skulle vilja stadga mig.

bara vilja skaka loss några från magneten , orkar inte med tuttilull och tuttidutt längre.

Hårt men sant

kankse känner jag mig en aning lite bortglömd bland alla dinglade små korvar och svettinga skinn påsar. vad vet jag haha

Av samn - 22 juli 2010 00:17

Visst har man sina dåliga dagar ibland.

då menar jag inte att man är ledsen deprimerad eller arg eller så, menar mer dålig hårdag, kläddag, smink eller allt annat från topp till tå.

Men dom tjejer som kan bara kliva upp ur sängen duschen och bara se nästan helt perfekta ut är fan helt fantastiskt.

nu låter det som jag säger att jag inte kan se bra ut förrän jag kladdat på mig tonvis med smink men det är absolut inte så jag menar.


Att ha lockigt hår som krullar upp sig så fort man går in i ett badrum som någon duschat i för någon timma sedan som fortfarande är lite småfuktigt.

eller blir lockigt bara man ställer sig ute i vinden,eller efer en natt sovandes i sängen är faktsikt inte speciellt kul.

Vare sig det låter fåfängt eller inte.

har jag fixat håret så jag vill ha det,(behöver inte va topp fixat) men vill jag inte det ska förstöras på  två sekunder.

Tänka efter dan innan om man verkligen måste eller ska tvätta håret så man hinner platta det om man ska göra något speciellt dagen efter.

okej jag känner verkligen hur patetisk jag låter.

Men jag trivs verkligen inte i lockigt hår.

Det är inte sofia.

fast ändå är det ju det..?

Ibland kan jag trivas i det, när jag själv vill det.

men när det lever sitt eget liv och faktsikt rent utsagt förstör hela mig. då hatar jag det.

Att man fixat håret och plattat plattat och plattat kanske till och med jätte noga och länge innan en fest eller annat, och sedan badar alla eller bastar.

och man själv säger, nej men jag vill inte mitt hår förstörs.

Men hallå?

hur dum fåfäng och patetisk låter man inte då.

Jag klarar inte det.

Förstår inte riktigt vad jag ska göra men.

Någon gång lär jag mig väl älska det.

kanske

lockar förstör.

Nu har jag delat med mig av mitt kanske största komplex.

Vad har du för komplex?



Nu ska jag stoppa en tandborste i min mun, lägga mig i min underbara säng och spana in mitt wonderful rum.

natti


a picture kanske passar bra, eller vad säger ni


 



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards