SaMn

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av samn - 26 juli 2010 18:45

Ni är födda, men inte välkomna till världen.

Fan vad hemskt.

Inte ens dom som jobbar med dom är snälla mot dom.

Trycker i dom mat, helt iskalla mot dom.
Använder inga ord.


Som dom säger, det är inte ens ett land i krig.

Men ändå försegår detta.
Vart finns känslorna, orden, klappningarna?
Att dom inte bara kan ta en kvart om dan till varje barn, ge dom ömhet, gossas, mata, prata och somna dom.

Framför allt aktivera dom. Deras tal finns ju förfan inte!!!!
Tänk vad många av dom kunde haft nytta av det..?

Sånt här bland annat gör mig så jävla förbannad.

Hur världen ser ut.

Av samn - 26 juli 2010 17:14

Usch, sovit hela dagen.

och mår inte bra.

Nu ska jag äta mat, och sen bjuden över på tårta.

sen blir det en dusch och sova.

Hörs när allt står bättre till!

Av samn - 26 juli 2010 00:07

En gång sa en klok man till mig att saker man inte ser tror man inte på.

vad nu det innebär?

En gång gjorde jag bort mig så totalt att jag inte gick ut på en vecka.

Vad nu det innebär?

En gång fick jag ett järn lock i huvudet.

Vad nu det innebär?

En gång lärde jag mig sluta lita på främlingar.

Vad nu det innebär?

En gång sprang jag in i världens snyggaste kille.

Vad nu det innebär?

En gång såg jag en nära vän förlora sin tjej i en hemsk sjukdom.

Vad nu det innebär?

En gång vart jag så sårad att det fortfarande sitter kvar.

Vad nu det innebär?

En gång mötte jag världens mest bästa vän av en ren slump.

Vad nu det innebär?


Vad innebär igentligen allt som händer i livet?

Varför kommer man ihåg en del saker, och andra inte?

Varför kommer man ihåg skitsaker före det som man vill komma ihåg?

Finns det en tanke bakom allt som sker?

Att man ska lära sig något av det?

Varför händer det?

Varför händer saker man knappt skulle kunna stava till.

Jag förstår inte detta längre.

Jag förstår inte vad världen håller på att förvandlas till.

Jag förstår inte vad folk tänker med.

Men ärligt talat vill jag nog heller inte förstå det.

Så är det bara.

För om det verkligen är så det vill va, så ska det fan få va så också.

Ska inte ens försöka kämpa emot längre



Godnatt



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards