SaMn

Alla inlägg den 24 juli 2010

Av samn - 24 juli 2010 17:45

Japp det här är bara perfekt!

Solen strålar och har vart nere och solat badat heela dagen.

Nu ska jag hoppa in i duschen och platta håret.

Sen ska jag ta mitt glada humör och mitt vin och dra på poolparty!

undra om man ska åka dit redan bikini.. det är ju så fruktansvärt varm och härligt!


ja. nu är ju det där inte riktigt sant.. tyvärr alltså.

Men jag får ta på mig ett par byxor och som sagt ta med mitt glada humör och mitt vin

så kommer det bli skitbra, ser fram emot en lyckad kväll!

det regnar ju inte i alla fall.

ska bli intressant och se hur jag kommer hem sen..

Men det löser sig säkert, annars får jag gå.. hehe no.

Ciao

Av samn - 24 juli 2010 11:00

Godmorgon:)

Vart fan är solen?

Av samn - 24 juli 2010 03:56

Hemkommen som en stor jävla isbit.

Tog moppen till Frida Frida och Olivia här under natten

fan va kallt det vaaar

vart tog sommaren vägen?

Nu ska jag i alla fall hoppa in i en varm dusch och sen krypa ner i en kall säng.

Någon idiot glömde alla fönster öppna..

Fran 40 graders värme uppe hos mig till 15 minus .

Hoppas på en varm dag imorgon!

nattii

Av samn - 24 juli 2010 00:25

Har vart en toppen kväll! och dag självklart.

Nu ska jag sitta upp kurad i soffan i min ensamhet. Jag och min ben&jerrys.

Ska sitta här tills jag är så trött och inte orkar hålla upp ögonen längre, har mina favorit filmer uppradade på kö.

Känns ändå faktiskt som jag inte kommer hinna se så mycket, ögonen håller på att vika ner sig redan nu.

Måste i alla fall vara vaken till broder också kommer hem. Lovat bjuda på mat förstår ni. hehe

Hörs

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards