SaMn

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av samn - 21 juli 2010 23:00

jag älskar den här låten.

när jag satt i bilen och övningskörde mot Stockholm idag och den här låten kom upp på radion, gick det helt plötsligt mycket bättre att köra för mig.

ja ja ja jag vet att den är rätt gammal och kanske lite ut tjatad men jag älskar den.

en riktig sofia låt

kanske.


Av samn - 21 juli 2010 21:45

Sov inte någonting inatt.

Inget alls

somna vakna somna vakna somna vakna.

och så fortsatte det hela natten.

så jag är lite grinig idag dessutom med värsta pms utbrotterna också.


Annars har jag vart i Stockholm hela dan,

Ätit varm sushi??

köpt bulle kaffe och mjukgalss för endast fem kronor!

och ja shoppat galet mycket och galet billigt!

Fixat det sista i mitt rum.

kom nyss ur duschen och satte mig  ned i soffan och pusta ut med ett glas mjölk med massor av is i.


Förövrigt då så är mitt rum nästan nästan helt klart. fattas bara spottarna.

Tänkte dra upp lite bilder imorn på my rooom, och visa hur jävla nöjd jag är:)

för det är jag.

nu piper diskmaskenen, så får väl plocka ur den nu då..

Hörs


Av samn - 21 juli 2010 00:00

Dricker mjölk med extra mycket is och låter tankarna ta över.

nu ska jag ta en dusch och sen sova.

ska bara ta ett glas till först, så jävla gott!

har du inte testat!?

gör det!

natti  haha..

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards