SaMn

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av samn - 10 juli 2010 23:45

    Mummms!

Hemma gjord grekisk sallad.   


Slutade med att jag plocka jordgubbar och baka en tårta också

 



Igår när jag efter några timmars vändande och vridande på mig i sängen äntligen kände mig trött och kunde sova. Så var det en galet irriterande fågel som satt någonstans uppe i skogen utanför mitt fönster, det lät så jävla högt att jag nästan trodde fågeln satt precis bredvid min säng först.

Jag gick upp och stängde fönstret, men det hjälpe dessvärre inte så mycket alltså.

Så jag ställde mig vid fönstret och hängde mig ut för att se om jag såg den så jag kunde springa dit och slå ihjäl den typ.. var så jävla irriterad. Men jag såg ju såklrart inget. Försökte sen att vissla som den lät för jag tänkte att den kanske skulle bli rädd och flyga därifrån. jajjemensan det vart tyst så jag gick och la mig igen. Knappt efter det att jag lagt mig så låter de igen, mycket högre ,och många flera. jag måste nog lyckats göra nått parningsrop eller något. min natt var förstörd!

Har annars inte så mycket att säga idag. jag är tråkig


Nu måste jag sova, vilket jag tänkte göra tidigt idag..hehe

Ska upp tidigt imorn och till sollentuna? kankse det var, minns faktiskt inte.

By the way, så tjuter fågeln här utanför igen.. Jag måste nog ha upptäckt sveriges första nattfågel. Förutom ugglan och fladdermöss. om de nu ens är fåglar? Nej dem är möss och katter.kattuggla

Jag tror det är någon som hatar mig rejält mycket bara. nu kommer jag inte kunna sova


Natti!    och välkommen söndag!





Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards