SaMn

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av samn - 5 juli 2010 17:48

Senaste
Låt du hörde:
Don´t remember actually!
Film du såg: Sex and The city
Mat du åt: pannkakor
Kram: sara tror jag
Puss: sekrites coated tills vidare
Känslan: känslan nu? Trött uttråkad hungrig och besviken
Resa: utomlands? Egypten
Dröm: en ny familjemedlem som misshndla mig, herregud har inte vart med om något värre.
Person du träffade: Johan
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Mamma
Gången du åt 7-eleven korv: Aldrig gjort!
Gången du var utomhus: nu
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår,
Saken du köpte: Tv


Allmänt
Ska bli skoj: Vill ner till Veronica nu!
Ska inte bli skoj att: Vet inte. Mycket som är mindre kul..
Sparar till: Massage, kanske ett par skor och några klänningar sådär.
Pålägg som gäller: Ost.
Önskar att jag var bättre på: Allt
Dagens dryck: dr pepper
Vad saknar du: Kärlek, kanske?
Vad har du gjort idag: städat solat målat och badat ätit
Brukar du svära mycket: absolut
Hur tidigt stiger du upp: beror på hur trött jg är jaa
På helgerna: Myser jag med trevligt sällskap eller kanske festar i vissa fall.
Vad ska du göra ikväll: kolla klart på en serie med typ 100 avsnitt, sen soova
Hur många timmar sover du per natt: 6-7
Vad är det för veckodag: Måndag tråkiga Måndag.
Favoritplagg i garderoben just nu: bikini
Längd: 172 cm
Vikt: 68? vet faktiskt inte exakt
Byter gärna garderob med: hm
Byxa eller kjol: Kjol!
Mitt rum kan beskrivas som: Underbart. Med två H
Mig själv med tre ord (just nu): Trött, besviken, orolig
Jag tränar: så ofta jag kan, händer visst inte så ofta men.
Jag ville bli när jag var liten:artist, Bonde




Har äntiligen jobbat klart, men söker nytt jobb. håller ögonen och örorna på hel spänn.

Är klar med mitt Rum! nästan iaf det mesta. Trivs super!

Jobbat som en jävla dåre den senaste veckan innan helgen. jobbat dag ut och dag in påett ungefär.

Jag är super trött, men orkar inte sova. Jag njuter av min ledighet. Men vill inget annat hellre än jobba. Letar efter vänner på Aspö för att fördriva min lediga ensammna tid när jag är hemma, men inget resultat, synd.

Så vad händer till veckan då? Nej inget resultat där än heller, skulle åka till Södertälje, men har ingen lust. Just nu i alla fall, vem vet, kanske vaknar imorn eller i övermorn och drar i alla fall?

Skulle tänkte dra till Vaggeryd Jönköping, men verkar som min saknade flicka jobbar.

Så vad gör man, För i helvete Sofia kom på något!

Allt är så tråkigt, och det går bara åt helvete så fort man gör något. Jag vill bara tjäna meer penagar så jag kan dra härifrån, långt härifrån med dig.

KONTAKTANNONS

Kan någon bidra mig med ett Välbetalt Jobb!

Hörs!




Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards